فروش کتاب «فتنه تغلب» با تخفیف 30 درصدی در آستانه 9 دی

خانه / پیشنهاد ویژه / فروش کتاب «فتنه تغلب» با تخفیف 30 درصدی در آستانه 9 دی

انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) در نظر دارد به مناسبت «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» کتاب «فتنه تغلب» را تا دهم دی‌ماه با تخفیف 30 درصدی ارائه کند.

فروش کتاب «فتنه تغلب» با تخفیف 30 درصدی در آستانه 9 دی

هیاتکتاب «فتنه تغلب» روایت‌هایی از متن و فرامتن فتنه‌ ۸۸ است و  شامل برخی سخنان منتشرنشده‌ رهبر انقلاب می‌شود؛ از جمله در طلیعه‌ کتاب که دیدگاهی کلان به موقعیت نظام اسلامی در برابر نظام سلطه عرضه می‌کند. همچنین روایت‌هایی از برخی سخنان و کنش‌های ایشان را در بر می‌گیرد که دیگران آن‌ها را بیان کرده‌اند.

در این کتاب، مشروح جلسه‌ صمیمانه و گفت‌وگوهای صریح تعدادی از فضلای حوزه‌ علمیه با رهبر انقلاب در اواخر تیرماه ۸۸، تحلیل خطبه‌ ۲۰ شهریور ۸۸ آیت‌الله خامنه‌ای در نماز جمعه‌ تهران توسط آقای حسن رحیم پورازغدی، بخشی از خاطرات منتشرنشده‌ دکتر علی آقامحمدی که همراه با گروهی از دوستانش که همگی مورد اعتماد مهندس موسوی بوده‌اند، در دو مقطع از سال ۸۸ به رایزنی برای رفع ابهامات و حل مناقشات پرداخته بودند، مشروح گفت‌وگوهایی نزدیک و فشرده آقایان محسنی اژه‌ای و سیدمهدی خاموشی در چند برهه از سال ۸۸ با نامزدهای انتخابات، یادداشتی بلند با عنوان «چرا؟» در ۱۶ بند به قلم آقای علیرضا شمیرانی، بازخوانی زمینه‌ها و پیامدهای خطبه‌ ۲۹ خرداد ۸۸ و روایت‌هایی از چند گفت‌وگوی رودرروی رهبر انقلاب اسلامی با برخی منتقدان عملکرد نظام در جریان فتنه‌ ۸۸ و بازنشر متن کامل نشست رهبر معظم انقلاب با نمایندگان ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ نیز در این کتاب گنجانده شده است.

فروش کتاب «فتنه تغلب» با تخفیف 30 درصدی در آستانه 9 دی

کتاب «فتنه تغلب» نخستین بار در آستانه سالروز ۹ دی در سال ۱۳۹۷ به چاپ رسید و در حال حاضر با چاپ بیش از ۳۲ هزار نسخه، چاپ شانزدهم این کتاب، در دسترس علاقمندان است. مخاطبان برای بهره‌مندی از تخفیف ۳۰ درصدی می‌توانند به کتابفروشی‌های زیر مراجعه کنند:

تهران:
ـ کیهان: خیابان انقلاب بین فخر رازی و دانشگاه پ ۱۲۱۰
ـ سوره مهر: میدان انقلاب جنب سینما بهمن
ـ کتابشهر بهارستان: خیابان ابن سینا بین متروی بهارستان و دروازه شمیران پ ۹۵
ـ زیتون: کریمخان، بین خیابان ایرانشهر و ماهشهر پ‌ ۱۴۴

مشهد:
خیابان خسروی نو، خیابان اندرزگوی ۱۲، پلاک ۲۱

قم:
جنب حرم مطهر، خیابان حضرتی، روبه‌روی درب مدرسه علمیه دارالشفاء

منبع: فارس

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *