قرائت زیارت پیامبر (ص) در روز ۲۸ صفر در سراسر کشور

خانه / مراسمات / برنامه های هیأت / قرائت زیارت پیامبر (ص) در روز ۲۸ صفر در سراسر کشور

معاون امور استان‌ها،حقوقی و امور مجلس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: مراسم قرائت زیارت پیامبر اکرم (ص)از راه دور همراه با توسل به ساحت نورانی کریم اهلبیت امام حسن مجتبی (ع) برگزار می شود.

حجت الاسلام سید محسن محمودی معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: ۲۸ صفر سالروز رحلت و شهادت پیامبر اکرم (ص) از روزهای غم انگیز تاریخ اسلام است که باید در این روز با تمام وجود به یاد پیامبر اکرم (ص) بود و ادای احترام کرد.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به مطلب فوق گفت: وظیفه همه مسلمانان است در روزی که به نام رسول گرامی اسلام است به عنوان محور جهان اسلام دل‌ها و قلب‌های مسلمانان و مؤمنان متوجه آن کانون رحمت الهی و واسطه فیض گردد.

حجت‌الاسلام محمودی افزود: بسیار مناسب است که در روز ۲۸ صفر در محافل، مجالس و مساجد مردم زائر پیامبر عظیم الشان اسلام باشند.

معاون امور استان‌ها، حقوقی و امور مجلس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور عنوان کرد: لذا به همین منظور زیارت پیامبر اکرم (ص) از بعید (از راه دور) همراه با توسل به ساحت نورانی کریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی (ع) و امام رئوف حضرت رضا (ع) در مساجد و محافل عزای آن حضرت حتی در محافل خانگی قرائت خواهد شد.

حجت الاسلام ز علما، مبلغین و مبلغات و مداحان اهل بیت (ع) خواست با اهتمام به این مهم و توجه دادن به روح زیارت در جهت عمق بخشیدن به پیوند امت با پیامبر و اهل‌بیت (ع) تلاش بیشتری نمایند.

وی همچنین از مواکبی که در مسیر و در مشهد مقدس پذیرای زائران میلیونی امام هشتم هستند تقدیر کرد و از حرکت زائرانی که ده‌ها کیلومتر را به عشق امام رضا (ع) به سوی مشهد مقدس پیاده روی دارند، تجلیل کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *