ماجرای انگشتری که لحظه شهادت در دست شهید علی وردی بود + فیلم

ماجرای انگشتری که لحظه شهادت در دست شهید علی وردی بود + فیلم

خانه / پیشنهاد ویژه / ماجرای انگشتری که لحظه شهادت در دست شهید علی وردی بود + فیلم

سید هادی حسینی گفت: معترضین اغتشاشگر نیستند و باید صدایشان شنیده شود، اغتشاشگران کسانی هستند که آرمان علی وردی را اینگونه شهید می‌کنند و به طرز وحشیانه‌ای چاقو به صورتش می‌کشند.

ماجرای انگشتری که لحظه شهادت در دست شهید علی وردی بود + فیلم

پایگاه اطلاع رسانی هیات به نقل از عقیق؛ برنامه جهان آرا شب گذشته با حضور حسین سازور فعال اجتماعی و مداح اهل بیت و سید هادی حسینی دوست شهیدآرمان علی وردی با موضوع بررسی ابعاد مختلف ‎جنایت اکباتان روی آنتن شبکه افق سیما رفت.

ماجرای انگشتری که لحظه شهادت در دست شهید علی وردی بود
ماجرای انگشتری که لحظه شهادت در دست شهید علی وردی بود
در برنامه شب گذشته جهان آرا، سید هادی حسینی دوست شهید آرمان علی وردی ضمن اشاره به فعالیت‌های جهادی شهید علی وردی گفت: ایشان فردی تکلیف‌گرا و به دنبال راه اندازی کانون تربیتی بود. در کارهای جهادی نیز از جمله در مواقع سیل، زلزله و توزیع بسته‌های معیشتی فعال بود. او به واقع شهید زندگی کرد و همیشه هم آرزوی شهادت داشت.

وی همچنین ضمن بیان نحوه شهادت شهید علی وردی افزود: در روز حادثه، شهید آرمان علی‌وردی بدون هیچ سلاح و تجهیزاتی تنها با کوله پشتی مربوط به کتاب‌های حوزوی خودش به شهرک اکباتان رفت، برای دفاع از امنیت و ناموس مردم، چون او نمی‌توانست نسبت به این مسئله بی‌تفاوت باشد. در این حین با گروهی برخورد کردند که گویی او را از قبل شناسایی کرده بودند؛ آرمان قصد داشت از کنار آنها عبور کند ولی آنها او را به همین جرم که تیپ و ظاهر بسیجی داشت می‌گیرند و به باد کتک می‌گیرند.

او ادامه داد: معترضین اغتشاشگر نیستند و باید صدایشان شنیده شود، اغتشاشگران کسانی هستند که آرمان علی وردی را اینگونه شهید می‌کنند، به طرز وحشیانه‌ای چاقو به صورتش می‌کشند. ضرباتی که به وسیله جسم سخت به سر او زده‌اند آنقدر شدید بوده که حتی انگشتر دستش هم خرد شده است. این تصاویر که پخش شد فهمیدیم که چقدر فجایع سختی بوده است.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *