محافظان حجاب در حفظ پرچم اسلام استوارتر هستند

خانه / استان ها / محافظان حجاب در حفظ پرچم اسلام استوارتر هستند

کریم پور2

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسج عشایری استان چهارمحال و بختیاری گفت: باید این حقیقت را فهمید که حجاب پرچم اسلام است.

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام سید مهران کریم پور اظهار کرد: یکی از مهترین فسادهای شایع امروز در میان مردم مسلمان، پیروی از فرهنگ غرب و فاصله گرفتن از فرهنگ پاک و ارزشمند دین مقدس اسلام است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری استان چهارمحال و بختیاری، ادامه داد: وضعیت به گونه ای شده، که مرد و زن مسلمان با نادیده گرفتن اصالت دینی و ارزش های فرهنگی خود، رفتارهای اجتماعی خود را با انسانهای گمراه دنیا تطبیق داده و حتی در نوع لباس پوشیدن و رنگ لباس و مو و امثال آن از آنها پیروی می کنند.

حجت الاسلام کریم پور، افزود: هنگامی که از نزدیک با دختران و زنان مسلمان سخن می گوئیم به خوبی درک می کنیم که همه دارای قلبهایی پر از احساسات، شور و شوق و امید هستند، وجودی مملوّ از محبّت اهل بیت علیهم السلام داشته و ارادت شدیدی نسبت به حضرت فاطمه زهراء(سلام الله علیها) و فرزندان پاک آن حضرت دارند.

وی، ادامه داد: امّا متاسفانه به جهت عدم تفکّر و تفحّص جدّی در مسائل دینی و اعتقادی برخی از آنها علی رغم اینکه از نوع یا رنگ لباسی که به تن دارند اظهار نفرت شدیدی می کنند؛ امّا در عین حال آن لباس را می پوشند و می گویند چه کنیم؟ جامعه این طور می پسندد.

حجت الاسلام کریم پور بیان داشت: این چه دردی است که اسوه ی حسنه ی خویش را فراموش کرده ایم، او که کوثر عالم هستی و مقصود آفرینش مخلوقات است. او که نامش فاطمه(سلام الله علیها) و سرور زنان عالم است. چرا آنان که خود را دوستدار و شیعه آن حضرت می دانند، در مسیر رضایتش حرکت نمی کنند؟ چرا از رفتارهای حضرت زهرا(سلام الله علیها) درس نمی گیریم؟

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان، همچنین افزود: پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) از این آرایش و بدحجابی زنان آخرالزمان به عنوان فتنه ای بزرگ یادنموده و فرمودند: فتنه سخت را دیدید و صبر کردید و من از فتنه ای سخت تر در آینده برای شما بیم دارم که از طرف زنان می آید، زمانی که النگُوی طلا به دست نموده (و زینت های خود را به نامحرم آشکار کنند) و لباسهای فاخر بپوشند و حتی توانگران را به زحمت اندازند (نهج الفصاحه صفحه61 حدیث314).

حجت الاسلام کریم پور خاطرنشان کرد: باید اقرار کرد که این فتنه سخت در زمان ما به خوبی مشهود است و دختران و زنان جامعه ما نیز سخت گرفتار این دام های شیطانی شده اند و حتّی ما مسلمانان کار را به جایی رسانده ایم که در یکی از تشرّفات امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) از وضعیت بدحجابی و بی توجهّی زنان مسلمان و زیاد شدن فساد و فحشا اظهار ناراحتی و دلشکستگی نموده اند.

وی، تصریح کرد: آیا ناراحتی امام زمانمان برای ما اهمیّت ندارد، راستی غیرت مردان و عفت بانوان چه شده است که ما باید در خیابانهای یک کشور اسلامی، شیعه و پیرو اهل بیت (علیهم السلام) شاهد حضور زنان بدحجاب و بد پوشش باشیم.

این کارشناس مسایل یادآور شد: شاید بانوان مسلمان هنوز ارزش حجاب را به خوبی نفهمیده و یا به اهمیّت آن پی نبرده اند، در حالی که باید این حقیقت را فهمید که حجاب پرچم اسلام است. پرچم، یعنی نشانه، یکی از نشانه های دین اسلام حجاب است؛ زیرا مردم دنیا در هر منطقه ای که واردشوند و ببینند زنان آن منطقه حجاب دارند متوّجه می شوند که آنها مسلمان هستند، پس زنان مسلمان باید بکوشند حجابی که مایه عفاف و پاکدامنی آنهاست و هم پرچم اسلام است را به خوبی حفظ کنند.

وی با بیان اینکه، محافظان حجاب در حفظ پرچم اسلام استوارتر هستند، گفت: هرکس در حفظ حجاب محکم تر باشد در حفظ پرچم اسلام محکم تر است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *