مدیر هیئت رزمندگان اسلام رضوانشهر معارفه شد

خانه / اختصاصی هیأت / مدیر هیئت رزمندگان اسلام رضوانشهر معارفه شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات، مراسم معارفه مدیر هیات رزمندگان اسلام رضوانشهر با حضور با حضور محمدحسن حاتمی مدیر هیات رزمندگان اسلام استان گیلان، اعضای هیات امنای شهرستان، سید نادر صفوی فرماندار و جهانبخش عزیزی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ماسال در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

محمد حسن حاتمی مدیر هیئت رزمندگان اسلام استان گیلان در این مراسم، نشر و اشاعه فرهنگ ناب اهل بیت (ع) را راه گشای مسائل فرهنگی و تربیتی همه نسل ها دانست و گفت: هیات های رزمندگان اسلام در سراسر کشور این نقش را به خوبی ایفا کرده است و در این راستا هیات رزمندگان اسلام رضوانشهر نیز کارنامه درخشانی را در این مسیر دارد.

حاتمی افزود: انقلاب ما برای استمرار خود، نیاز به نهادهایی که بتوانند آرمان ‌ها و ارزش‌های انقلابی را در بستر جامعه جاری ساخته و مبانی آن را ترویج نمایند، دارند و یکی از این نهادها، هیات رزمندگان اسلام است.

مدیر هیات رزمندگان اسلام گیلان با بیان اینکه هیات رزمندگان در حقیقت، منتقل کننده آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: از ابتدای شروع به کار، این هیات جایگاه مهمی را در حفظ و تداوم انقلاب اسلامی در نظام اسلامی به دست آورده است که همه این خدمات مرهون تلاش‌های کسانی است که پشتیبان ولایت و انقلاب اسلامی هستند.

در این مراسم، جمشید عینی زاده به عنو

ان مدیر هیات رزمندگان شهرستان رضوانشهر معارفه و از زحمات مدیر اسبق این هیات موسی اسماعیل پور قدردانی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *