مدیر هیات رزمندگان اسلام ماسال معارفه شد

خانه / اختصاصی هیأت / مدیر هیات رزمندگان اسلام ماسال معارفه شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات، مراسم معارفه مدیر هیات رزمندگان اسلام ماسال با حضور محمدحسن حاتمی مدیر هیات رزمندگان اسلام استان گیلان، اعضای هیات امنای این هیات، غلامرضا گیل چالانی فرماندار و جمال رضا دوست فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ماسال در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

محمد حسن حاتمی، مدیر هیئت رزمندگان اسلام استان گیلان در این مراسم، نشر و اشاعه فرهنگ ناب اهل بیت (ع) را راه گشای مسائل فرهنگی و تربیتی همه نسل ها دانست و گفت: هیئت های رزمندگان اسلام در سراسر کشور این نقش را به خوبی ایفا کرده است و در این راستا هیئت رزمندگان اسلام ماسال نیز کارنامه درخشانی را در این مسیر دارد.

حاتمی افزود: توسعه روش های ارتباط با مخاطبان و توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در توسعه معنوی و شعور هیئت ها از جمله راهکارهای محوری و مهم قید شده در راهبردهای رزمندگان اسلام است.

مدیر هیات رزمندگان اسلام استان گیلان اظهار داشت: یکی دیگر از این راهبردها بهره بردن حداکثری از ابزار و رسانه های نوین با حفظ ارزش ها و روش های سنتی برای مخاطب است که باید مورد توجه واقع شود.

محمدحسن حاتمی با بیان اینکه توسعه معنویت نیز باید مورد نظر مداحان و اعضای هیات های رزمندگان اسلام باشد اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با مداحان فرمودند: اگر می‌خواهید کارتان نافذ و اثربخش باشد باید از خودتان شروع کنید.

در این مراسم، سید حامد صفوی به عنوان مدیر هیات رزمندگان شهرستان ماسال معارفه و از زحمات مدیر اسبق این هیات محمدعلی ستیزه قدردانی شد، معاونت فرهنگی لشگر قدس گیلان از سوابق سید حامد صفوی به شمار می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *