مراسم جشن میلاد حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه واله وسلم) و امام جعفر صادق (علیه السلام) و هفته وحدت در سریش آباد برگزارشد

خانه / استان ها / مراسم جشن میلاد حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه واله وسلم) و امام جعفر صادق (علیه السلام) و هفته وحدت در سریش آباد برگزارشد

به گزارش خبرنگار صدا و سیما ی شهر سریش آباد مراسم جشن میلاد حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه واله وسلم و امام جعفرصادق (علیه السلام) در سریش آباد در روز جمعه مورخه 26/9/95 ساعت 9شب در حسینیه ابا عبد الله الحسین (علیه السلام)  با حضور ارادتمندان  و عاشقان حضرت محمد صلی الله علیه واله وسلم و اهل بیت، و مردم شهید پرور و انقلابی سریش آباد برگزار شد.

حجت الاسلام دکتر  صفی زاده در این مراسم ضمن تبریک میلاد باسعادت نبی مکرم اسلام صلی الله علیه واله وسلم و امام صادق (علیه السلام) هدف از میلاد و بعثت و ظهور حضرت رسول اکرم صلی الله علیه واله وسلم را احیای ارزشهای الهی در جامعه عنوان و اظهار داشت: به روایت تاریخ، قبل از حضور نبی مکرم اسلام صلی الله علیه واله وسلم، جز ظلمت و نکبت و کفر و بی هویتی بشر و حاکمیت ضد ارزشها چیزی نبود. پیامبر اکرم صلی الله علیه واله وسلم فرمود: «اني بعثت لاتمم مكارم الاخلاق» لذا اخلاق پیامبر بزرگترین ابزار برای تحقق اهداف متعالی بود؛ قرآن، پیامبر را با «خلق عظیم» معرفی می کند.

وی از پيامبر بزرگ اسلام به عنوان شخصيتی نام برد كه جهان و هستي به بركت وجود ايشان خلق شده و انسانها به رستگاري رسيدند.

حجت الاسلام صفی زاده حضرت محمد صلی الله علیه واله وسلم را مجسمه اخلاق و مهرورزی خواند و او بیشتر از همه چیز مسامانان را به وحدت و یک دلی دعوت میکردوحضرت محمد صلی الله علیه واله وسلم رحمت العالمین است. و به خاطر قومیت، مذهب، نژاد و دلایل دیگر میان مردم تبعیض قائل نمی‌شود.

وی در ادامه اظهار داشت بزرگترين كاري كه پيامبر از آغاز بعثت تا وفات انجام داد،‌ ايجاد امت واحده بود. در عرب جاهلي كه مردم در تعصبات قبيله اي زندگي كرده بودند، پيامبر، قبايل را به صورت امت واحده قرار داد و امروز نيز ما در مقابل چالشي هستيم كه اين امت واحده به صورت امت هاي مختلف تجزيه شود. ما بايد پراكندگي را از بين ببريم و امت واحده را برگردانيم؛ زيرا تمام مشكلات جهان اسلام از تفرقه ميان آنان است.

وی در ادامه تأکید کرد به اینکه دشمن به صورت علنی و غیرعلنی با ایجاد اختلافات و شبهات می‌خواهد اتحاد بین اهل تسنن و تشیع را به هم بریزد تا به اهداف شوم خود در منطقه برسد.

در ادامه این مراسم مداح اهال بیت عصمت و طهارت جاج علی اکبر نور بهمنی در مدح حضرت محمد صلی الله علیه واله وسلم و امام جعفر صادق (علیه السلام) مدیحه سرایی و مولودی خوانی کرد و از شرکت کنندگان با نقل و شیرینی پذیرایی به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *