مراسم جشن میلاد کوثر در سریش آباد برگزار شد + تصاویر

خانه / استان ها / مراسم جشن میلاد کوثر در سریش آباد برگزار شد + تصاویر

به گزارش سرچشمه شهر سریش آباد امروز یکشنبه مورخه: 23فروردین ماه سال 1394 به مناسبت میلاد با شکوه حضرت زهرا (س) و روز زن مراسم جشن میلاد کوثر با حضور خواهران بسیجی وعاشقان حضرت زهرا (س) وبخشدار، شهردار ،رئیس آموزش و پرورش و مسئولین محلی که به همت حوزه مقاومت شهید ه سمیه و روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر سریش آباد منعقد شده بوددر سالن ورزشی شهدای سریش آباد برگزار شد.

حجت الاسلام شفیع خانی نماینده ولی فقیه در سپاه قروه برای حاضرین سخنرانی کردند وی انسان کامل را کسی دانست که ازیک الگوی مناسب و متوازن پیروی می کند.و شخصیت بارز و جایگاه حضرت زهرا نشان دهند ه آنست که می تواند سرمشق و الگوی خوبی برای همه زنان باشد تا بتوانند به سعادت برسند.

وی در ادامه اظهار داشت که حضرت زهرا (س) هم دختر خوبی برای رسول گرامی اسلام و هم همسر خوبی برای حضرت علی بودند و هم در دامن خود فرزندان شایشته ای مانند امام حسن(ع) ، امام حسین (ع) و حضرت زینب (س) را پروراند.

وی حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س) سیده ی زنان عالم خواند و گفت :نزول سوره کوثر در قرآن نشان دهنده ی شأن و منزلت این بانوی گرانقدر می باشد.

گفتنی است در این مراسم با اجرای سرود و مداحی توسط مداح اهلبیت عصمت و طهارت کربلایی محمد مهدی دد ه جانی همراه بود و در خاتمه به 20نفر از بانوانی که اسمشان مزین به نام زهرا و فاطمه است جوائزی اهدا گردید.Kosar011Kosar013Kosar014Kosar015Kosar016Kosar017Kosar018Kosar019Kosar20jpg

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *