مراسم دهه کرامت در مسجدجامع شهرکرد+ تصویر

خانه / استان ها / مراسم دهه کرامت در مسجدجامع شهرکرد+ تصویر

در دهه كرامت باید فرهنگ رضوي نهادينه شود

کارشناس مسایل مذهبی گفت: از وظایف همگانی در دهه كرامت ترويج و نهادينه كردن فرهنگ رضوي است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ هفتمین شب از مراسم جشن دهه کرامت بارعایت اصول بهداشتتی در مسجدجامع شهرکرد برگزارشد.

در این مراسم حجت الاسلام ایوب محمدی با تبریک دهه ی کرامت و خجسته میلاد کریمه اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و فرخنده میلاد با سعادت ثامن الححج حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام گفت: دهه کرامت فرصت مغتنمی برای تبیین عظمت حضرن امام علی بن موسی الرضا علیه السلام و خواهر گرامیش حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها است.

کارشناس مسایل مذهبی، گفت: انسان نیکوترین و عزیزترین موجودی است که خدا خلق کرده است،اشرف مخلوقات که مورد لطف خدا قرار گرفته است وظایف سنگینی برعهده دارد.

وی، اسلام ناب محمدی صلی الله علیه وآله سلم را دین زندگی عنوان کرد و ادامه داد: یکی از راه های ابراز ارادت و محبت به اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام حضور پرشور در برنامه های ویژه ولادت و شهادت ائمه اطهار علیهم السلام است و در این محافل و مجالس است که باید معارف ائمه ی اطهار علیهم السلام را بیان کرد.

حجت الاسلام محمدی به لزوم بهره مندی بیشتر از دهه کرامت تأکید و افزود: در این ایام فرخنده باید تلاش شود سیره و روش زندگی امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام و حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و حضرت احمدبن موسی علیه السلام برای مخاطبین تشریح شود.

کارشناس مسایل مذهبی، به حرکت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برای زیارت برادرگرامیش و حمایت حضرت امام رضا علیه السلام اشاره کرد و ادامه داد: دهه كرامت بهترين فرصت براي تبيين اهميت جایگاه رفیع ولايت است.

حجت الاسلام محمدی با تأكيدبر لزوم ترويج سبك زندگي اسلامي و سیره رضوي در جامعه افزود: از وظایف همگانی در دهه ی كرامت ترويج و نهادينه كردن فرهنگ رضوي است.

وی به اهمیت انتخابات و حضور حداکثری اشاره کرد و گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد عامل موثری برای افزایش اقتدار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی و نا امید کننده دشمنان اسلام است.

کارشناس مسایل مذهبی، به تحریم های ظالمانه دشمنان و ایجاد فشار به مردم اشاره کرد و افزود: استکبار جهانی تلاش می کنند مردم را دلسرد کند، ولی مردم ولایتمدار ایران اسلامی با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری با حضور حداکثری خود در انتخابات، امید دشمنان و استکبارجهانی را به یاس تبدیل خواهند کرد.

نماز جماعت مغرب و عشاء ،مولودیه خوانی و قرائت دعای پرفیض کمیل از دیگر برنام های این مراسم بود.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: خسرو علیپور

پایگاه اطلاع  رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *