مراسم ضیافتی با شهدا درگلزار شهدای سریش آباد

خانه / استان ها / مراسم ضیافتی با شهدا درگلزار شهدای سریش آباد

به گزارش سرچشمه خبر شهر سریش آباد امروز پنجشنبه 28اسفند ماه سال 1393 به مناسبت پنجشنبه آخر سال و ایام فاطمیه شهادت حضرت زهرا (س) مراسم ضیافتی با شهدا با حضور مردم متدین و شهید پرور و مسئولین محلی به همت حوزه مقاومت شهید افیونی و هیئت رزمندگان اسلام سریش آباددر گلزار شهدای سریش آباد برگزار شد.

این مراسم که با ختم قر آن و قرائت زیارت آل یاسین همراه بود حجت الاسلام عباس عربیان سخنرانی کردند.

وی با عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و با عرض تبریک به مناسبت آغاز سال نو با توجه به مقارن بودن ایام فاطمیه با اغاز سال جدید این سال را سال فاطمی نام نهادند و در ادامه اظهار داشتند که باید با سرمشق گرفتن از بانوی دو عالم ، سال نو را با احسان و نیکوکاری و صله رحم شروع کنیم.

و شهدای را ذخایر عظیم انقلاب و خواندند و اظهار داشتند شهدا با تحول در وجودشان به احسن الحال رسیدند و به سوی خدا پرکشسیدند.

حجت الاسلام عربیان در ادامه اظهار داشت مانیز باید شهدا را الگو و سرمشق خود قرار دهیم و سال نو را با ترک گناه و معصیت شروع کنیم و حالات ما باید حالت فاطمی علوی و محمد ی باشد.

وی از مردم خواستند شئونات ایام فاطمیه را نگهدارند و زندگی سراسر عزت و سربلندی و قناعت او را الگوی خود قرار دهند.Zeyafat11Zeyafat14Zeyafat15jpgZeyafat15jpgZeyafat16jpgZeyafat17jpgZeyafat17jpgZeyafat18jpgZeyafat12Zeyafat13

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *