مراسم میلاد منجی عالم بشریت حضرت اباصالح المهدی (عجل الله تعالی الفرجه شریف) در لردگان

خانه / استان ها / مراسم میلاد منجی عالم بشریت حضرت اباصالح المهدی (عجل الله تعالی الفرجه شریف) در لردگان

1

همزمان با فرخنده میلاد حضرت اباصالح المهدی عجل الله تعالی الفرجه شریف مراسم جشن میلاد با حضور مردم و مسئولین در پارک شهر مال خلیفه  برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ دراین مراسم یکی ازخواهران که از بهائیت به اسلام و مذهب شیعه مشرف شده است در جمع مشتاقان و دوستداران امام زمانعجل الله تعالی الفرجه شریف با تبریک این ایام فرخنده به ایراد سخن پرداخت.

خانم سارا کرمی گفت بهائیت یه فرقه پوچی است و احکامی دارد که هیچکدام در زندگی ما مورد استفاده و کاربردی ندارند و این احکام هیچگاه مشکلی را برای پیروان این فرقه ظاله مرتفع نکرده است.

وی افزود یکی از مهمترین اصول فرقه جعلی و ظاله ی بهائیت،اصل تحری حقیقت(تحری حقیقت در اصطلاح به معنای “تلاش برای یافتن حقیقت” است و به این معناست که انسان تأمل نموده و بدون شتابزدگی در پی تحصیل حقیقت و درستی و اصل دین به کاوش بپردازد)است و من هم با تحقیق و مطالعه ((البته به دور از چشم بهائیان و حتی خانواده و اقوامم ))به دین اسلام و مذهب شیعه مشرف شدم.

خانم کرمی ادامه داد: اکنون افتخار می کنم که یک مسلمان شیعه هستم و حال که در جمع شما هستم بسیار مشعوف و خرسندم ،چرا که خانم ها را با حجاب کامل می بینم و این برای من بهائی مسلمان شده بسیار لذت بخش است .

درادامه این مراسم  نماینده محترم مردم شریف استان کهگیلویه و بویر احمد در مجلس خبرگان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بویژه ولادت مسعود و فرخنده ی امام زمانعجل الله تعالی الفرجه شریف به بحث انتظار فرج و وظایف منتظران پرداخت و گفت: منتظران واقعی شیعیان هستند چرا که شیعیان می گویند امام زمانعجل الله تعالی الفرجه شریف ظهور می کند،ما منتظری ظهور آن امام بزرگوار هستیم و باید زمینه ی ظهور امام عصرمان را فراهم کنیم .

حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در ادامه خاطر نشان کرد که شیعیان برای ظهور حضرت بقیه الله الاعظم باید پنج هویت ایمانی،هویت اسلامی،هویت شیعی،هویت اخلاق و رفتار و هویت انتظاری را داشته باشند و آنها را حفظ کنند و هر کسی این هویت های پنجگانه را داشته باشد می تواند از منتظران و اصحاب حقیقی حضرت ولیعصرعجل الله تعالی الفرجه شریف باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویر احمد اظهار داشت:پیامبراعظم(ص)فرمودند”اگر یک روز از عمر دنیا باقی مانده باشد،فرزندم مهدی خواهد آمدو جهان را پر از عدل و دادخواهد کرد و بساط ظلم و ستم را در دنیا ریشه کن خواهد کرد”.

وی درادامه با اشاره فرقه ضاله بهائیت گفت:من عنصر سیاسی نیستم و در مباحثم به هیچ عنوان مسائل سیاسی را بیان نمی کنم و از هیچ طیف یا گروه یا جناحی حمایت نمی کنم اما اکنون در جمع شما خانمی حضور دارد که بهائی زاده است که به دین مبین اسلام و مذهب تشیع گرویده است اما مسلمان شیعه به دیدار بهائیان میرود تا چند روزی مورد تمجید و تعریف رسانه های بیگانه قرار بگیرد و این فسق نیست بلکه شبیه کفر است.

حضرت آیت الله ملک حسینی در جواب سوال یکی از حاضرین که پرسیدند ارتباط با بهائیت چگونه است ؟ پاسخ دادند : هرگونه ارتباط و معامله  که موجب پیشرفت و بقای این فرقه ضاله شود ؛ حرام است .

تلاوت نورانی آیات قرآن کریم ،خیرمقدم گویی حجت الاسلام سید محمدباقر بخشایش پور امام جمعه فلارد،سخنرانی،مولودی خوانی ،مسابقه ،اهداء جوایز به اسامی مهدی  و14 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و نور افشانی  ازجمله برنامه های شب میلاد آقا حجت ابن الحسن  العسکری عجل الله تعالی الفرجه شریف بود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *