مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (رحمة الله علیه) و قیام خونین 15 خرداد

خانه / استان ها / مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (رحمة الله علیه) و قیام خونین 15 خرداد

مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (رحمة الله علیه) و قیام خونین 15 خرداد  امروز درمسجد جامع زاهدان برگزار شد.

در این مراسم که اقشار مختلف مردم، خانواده معظم شهدا و مسئولان استانی حضور داشتند، حجت الاسلام بی آزار شیرازی عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به شخصیت سیاسی الهی بنیانگذارانقلاب اسلامی   گفت: پیام امام(ره) برای امت اسلام وحدت و اخوت بود که برای همیشه در تاریخ بشری ماندگار شد.

وی افزود امام خمینی (رحمة الله علیه)هوشیاری وبیداری امت اسلام را در بصیرت افزایی و توسل به آموزه های قرآن و علوم اسلامی می دانستند.

عضو شورای عالی مجمع تقریب مذاهب اسلامی وجود جریانات تکفیری و مخرب در جهان اسلام را توطئه و عملیات خاص دشمنان به ویژه صهیونیست ها عنوان کرد وگفت: رمز پیروزی در برابراین جریانات ،وحدت امت اسلامی است که امام نیز بدان توصیه و تاکید فراوان داشتند.

همچنین در این مراسم مولوی عبدالرحمن نورزهی، امام جمعه اهل سنت کویته ی پاکستان با اشاره به جایگاه والای معنوی و علمی امام خمینی (رحمة الله علیه) گفت:شخصیت بنیانگذار جمهوری اسلامی  ایران برای همه ی ملت ها به ویژه مسلمانان شناخته شده و قابل احترام است.

وی بیداری و هوشیاری امت اسلامی در قبال توطئه های دشمنان به ویژه امریکا و رژیم صهیونیستی  را مرهون شخصیت و اندیشه ی امام خمینی (رحمة الله علیه) عنوان کرد وافزود:مسلمانان کشور پاکستان از اندیشه های حضرت امام (رحمة الله علیه)و مقام معظم رهبری درس میگیرند تا بتوانند مانند ملت بزرگ ایران به سعادتی جاودانه دست پیدا کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *