مردم ایران در کمک مومنانه خوش درخشیدند

خانه / استان ها / چهارمحال و بختیاری / مردم ایران در کمک مومنانه خوش درخشیدند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه درسپاه حضرت قمربنی‌هاشم علیه السلام گفت:مردم شریف ایران اسلامی در لبیک گویی به فرمان مقام معظم رهبری در کمک مومنانه خوش درخشیدند.

مردم ایران در کمک مومنانه خوش درخشیدند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه درسپاه حضرت قمربنی‌هاشم علیه السلام گفت:مردم شریف ایران اسلامی در لبیک گویی به فرمان مقام معظم رهبری در کمک مومنانه خوش درخشیدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با هفته مقاومت جلسه مشترک مسئولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه در رده های سپاه حضرت قمربنی‌هاشم علیه السلام و مدیران تربیت و تعالی بسیج استان برگزارشد.

دراین جلسه حجت‌الاسلام و المسلمین سیدامان الله حسینی صدر با اشاره به سیره حضرت امام سجاد علیه السلام  در کمک مومنانه گفت: امام سجاد(علیه السلام) همواره به اهل خانواده خود توصیه می‌کردند که هیچ سائلی را از درب منزل بدون کمک کردن رد نکنید؛ از آن امام همام سوال شد “شاید برخی از مراجعین مستحق نباشند” آن حضرت فرمودند” می‌ترسم شخصی را رد کنید و مستحق باشد و من به بلای حضرت یعقوب مبتلی شوم.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان، با اشاره به حماسه آفرینی های مردم شریف ایران در عرصه های مختلف، ادامه داد:در شرایطی که همه دنیا درگیر یک بلای عمومی بیماری کووید 19هستند ما شاهدیم، مردم شریف ایران اسلامی به بهترین شکل ممکن نسبت به مصیبت‌زدگان و آسیب دیدگان از این ویروس منحوس دلجویی می کنند و در کمک مومنانه خوش هم درخشیدند.

مردم ایران در کمک مومنانه خوش درخشیدند
مردم ایران در کمک مومنانه خوش درخشیدند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمربنی‌هاشم علیه السلام با اشاره به ذبح قربانی و تهیه هزاران بسته معیشتی و بهداشتی توسط اقشار مختلف مردم، ادامه داد: مردم ولایی، فهیم و انقلابی ایران کمک‌های مؤمنانه خویش را به‌ صورت عزت مندانه تقدیم به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا می کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی صدر با تجلیل از نقش ارزشمند همه ی مسئولان ادارات، نهادهای انقلابی ، ائمه جمعه و جماعات،جهاد گران عرصه سلامت پزشکان و پرستاران، رسانه ملی … در کمک های مومنانه به آسیب دیدگان از این بیماری ،افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بسیج همه تجهیزات در اسرع وقت امکانات بیمارستانی ، بهداشتی و … خود را در اختیار مردم گذاشت و پایگاه های مقاومت بسیج نیز ضمن ضدعفونی معابر عمومی و پر تردد ، در شناسایی آسیب دیدگان از این بیماری اقدام و با جمع آوری کمک های مومنانه به یاری این عزیزان شتافتند.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان، از حضور موثر روحانیون مستقر در بسیج و سپاه در کنار فرماندهان برای کمک رسانی مومنانه تقدیر کرد و  اظهار داشت: فرماندهان، مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه و مدیران تعلیم و تربیت  رده های سپاه استان از ابتدا کار و حتی در ایام تعطیلات نوروز در بیشتر اوقات در صحنه حضور فعال داشتند و در کنار ائمه جمعه و سایر مسئولان شهرستانها ، در این زمینه وظایف خویش را به نحو احسن انجام دادند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمربنی‌هاشم علیه السلام به مراحل کفن و دفن جان باختگان بیماری کووید19 اشاره کرد و گفت: طلاب و روحانیون عزیز بسیجی در کنار سایر مسئولان این امر ، برای غسل ، کفن‌ و دفن اموات کرونایی تلاش مجدانه داشتند و با خانوادگان مصیبت دیده اظهار همدری کردند.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *