مردم تهران علیه آل سعود در میدان امام حسین (علیه السلام) تظاهرات کردند

خانه / مطالب و رویدادها / مردم تهران علیه آل سعود در میدان امام حسین (علیه السلام) تظاهرات کردند

در ادامه اعتراضات علیه اعدام روحانی برجسته شیعه در عربستان، اقشار مختلف مردم تهران با تجمع در میدان امام حسین (علیه السلام) شعار «مرگ بر آل سعود» سر دادند.

در ادامه اعتراضات علیه اعدام روحانی برجسته شیعه در عربستان، اقشار مختلف مردم تهران با تجمع در میدان امام حسین (علیه السلام) شعار «مرگ بر آل سعود» سر دادند.

ده‌ها تن از اقشار مختلف مردم تهران از جمله دانشجویان و طلاب روز دوشنبه در اعتراض به اعدام شیخ نمر، روحانی برجسته شیعه در عربستان و رفتار خصمانه رژیم سعودی، در میدان امام حسین(علیه السلام) تجمع کردند.

 

تظاهرات کنندگان در این تجمع با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» ، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل سعود» خشم و انزجار خود را نسبت به اقدامات جنایت‌کارانه رژیم آل سعود ابراز کردند.

شماری از تجمع کنندگان تصاویر آیت الله شیخ نمر را در دست داشتند و برخی نیز  کفن پوش در این تجمع حضور یافتند.

 

حجت الاسلام علیرضا پناهیان در سخنرانی خود در جمع تظاهرات کنندگان، حساسیت نسبت به یک رفتار ظالمانه را اوج انسانیت دانست و تاکید کرد: «مردم حس می‌کنند عزتشان در مماشات با آل سعود پایمال می‌شود.»

 

 

وی خاطر نشان کرد: «مردم سر تعرض به خردسالان و فاجعه منا صبر کردند و صبر خود را به حساب قواعد ارتباطات بین المللی گذاشتند اما سر این موضوع صبرشان لبریز شده و می‌خواهند دولتمردان اصل عزت را هم در کنار حکمت و مصلحت مد نظر قرار دهند.»

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *