مرگ بر آمریکا جهانی شده است

خانه / استان ها / مرگ بر آمریکا جهانی شده است

%d8%a7%d9%86%d8%b5%d8%a7%d8%b1%db%8c4

شعار مرگ بر آمریکا جهانی شده و مختص به قشر یا گروه خاصی نیست و تمامی ملت ها از نیرنگ ها و فریب کاری های آمریکا به تنگ آمده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ راهپیمائی یوم الله 13 آبان با حضور دانش آموزان مدارس شهرستان لردگان و مسئولین ادارت و نهادهای دولتی و عموم مردم ولایتمدار شهرستان لردگان برگزار گردید.

شرکت کنندگان د راین راهپیمائی مسیر اداره آموزش و پرورش شهرستان لردگان تا مصلی را با فریادهای ” الله اکبر”، ” لااله الا الله” و سردادن شعارهای ضد استکباری ” مرگ بر آمریکا”، ” مرگ بر اسرائیل”،” مرگ بر انگلیس”، پیمودند.

حجت الاسلام و المسلمین انصاری، امام جمعه لردگان در اجتماع عاشورائیان استکبار ستیزی لردگان، ضمن گرامیداشت یوم الله 13 آبان،‌ روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی، گفت: روحیه استکبارستیزی همواره در بین ملت ایران بوده و روز به روز زیادتر می شود.

امام جمعه لردگان، تصریح کرد: آمریکا باید بداند که شعار مرگ بر آمریکا جهانی شده و مختص به قشر یا گروه خاصی نیست و تمامی ملت ها از نیرنگ ها و فریب کاری های آمریکا به تنگ آمده اند و هیچگاه فریاد مرگ بر آمریکا از ذهن و قلبشان پاک نخواهد شد.

در ادامه این برنامه سرود دسته جمعی “مرگ بر آمریکا” پخش و در پایان قطعنامه 13 آبان قرائت شد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *