مصاحبه مدیر هیات رزمندگان اسلام با شبکه قرآن (برنامه مجله قرآنی) در خصوص مراسم تجلی بصیرت

خانه / مطالب و رویدادها / مصاحبه و گفتگو / مصاحبه مدیر هیات رزمندگان اسلام با شبکه قرآن (برنامه مجله قرآنی) در خصوص مراسم تجلی بصیرت

به گزارش روابط عمومی هیأت رزمندگان اسلام، امروز دوشنبه 7 دی ماه سال 1394  آقای علی اکبر مداحی مدیرستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام مهمان تلفنی برنامه مجله قرآنی شبکه قرآن بودند که در خصوص مراسم تجلی بصیرت توضیحاتی به شرح زیر فرمودند :

ایشان ضمن تبریک ایام ماه ربیع الاول به خصوص ولادت حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) و امام جعفرصادق (علیه السلام) و گرامیداشت هفته وحدت فرمودند : مراسمی باشکوه تحت عنوان تجلی بصیرت به مناسبت حماسه تاریخی 9 دی و همزمان با این ولادت پرسعادت روز سه شنبه 8 دی ماه از ساعت 9:30 صبح تا اذان ظهر در مهدیه تهران برگزار می گردد. در این مراسم  تشکلات مختلف مردمی و هیئات مذهبی از جمله هیأت رزمندگان اسلام  و نهادهای انقلابی از جمله بسیج مستضعفین، سازمان بسیج مداحان، سپاه محمد رسول الله، معاونت فرهنگی سپاه و شهرداری تهران شرکت دارند که با حضور پرشور مردم بر شکوه این مراسم افزوده خواهد شد.

ایشان همچنین در خصوص چگونگی برگزاری مراسم فرمودند : جناب آقای استاد حاج احمد ابوالقاسمی قاری قرآن این مراسم می باشند، سخنران حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان و دو تن از شاعران اهل بیت به نام های علیرضا قزوه و ناصر فیض در مورد ولادت حضرت محمدمصطفی (صلی الله علیه و آله) و امام صادق  (علیه السلام)  و همچنین فتنه 88 اشعاری را خواهند خواند. در ادامه مدیحه سرایی حاج حسین سازور با شعری زیبا که توسط استاد حاج غلامرضا سازگار سروده شده را خواهیم داشت و در انتها نیز حاج ابوالفضل بختیاری و حاج امیر عباسی به مولودی خوانی می پردازند.

جناب آقای علی اکبر مداحی در ادامه ضمن آرزوی حضور پرشور امت شهیدپرور و غیور در این مراسم گفتند هدف از این مراسم که نام آن تجلی بصیرت انتخاب شده، این است همینطور که ما در مقابل تحریم دشمن باید با اقتصاد مقاومتی ایستادگی کنیم و در مورد نفوذ دشمن بایستی با هوشیاری و غفلت نداشتن مقاومت کنیم، در مورد فتنه دشمن می توانیم با بصیرت به موقع مقابله خوبی داشته باشیم و البته باید بدانیم که این فتنه ها تمام نخواهد شد باز هم دشمنان به دنبال فتنه هستند مخصوصاً که در آستانه انتخابات هستیم، می خواهند تشکیک بکنند در صحت انتخابات، در تخصص اعضای خبرگان، همینطور که این چند روزه در رسانه های بیگانه شاهد هستیم که تشکیک می کنند که اصلاً خبرگان نیازی به فقیه ندارند و غیراز فقیه هم می توانند باشند . این حرف هایی است که دشمنان ما القاء می کنند و مردم بصیر و هوشیار ما قطعاً این ترفندهای دشمن را می شناسند و آن دسته که نتوانستند در پروژه رهبرسازی امثال منتظری در گذشته موفق باشند امروز هم در صددند که نقشه های خودشان را پیاده کنند. ما بحمدالله تجربه کردیم این بصیرت مردم را و در این عصری که به هرحال یک عصر بی قطبی است جمهوری اسلامی الان یک قدرت جهانی شده به برکت اسلام، قرآن و اهل بیت. در فتنه هم همه دیدند بااینکه آمریکا، انگلیس، سلطنت طلب ها و منافقین و به فرموده خود مقام معظم رهبری همه قدرت های غربی جمع شدند نتوانستند مردم ما را فریب دهند، در نهم دی ماه نیز مردم آنچنان عظمتی از خودشان نشان دادند که دنیا را خیره ساخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *