مصاحبه ی اختصاصی با مسئول قرارگاه عمار| به هیأت های رزمندگان به عنوان یک الگو نگاه میکنیم

خانه / پیروان عترت / اخبار پیروان عترت / مصاحبه ی اختصاصی با مسئول قرارگاه عمار| به هیأت های رزمندگان به عنوان یک الگو نگاه میکنیم

قرارگاه عمار که با نام‌های قرارگاه سایبری عمار یا قرارگاه فرهنگی عمار نیز شناخته میشود؛ با هدف تعمیق بصیرت در جامعه و تحقق منویات مقام ولایت و مبارزه با عملیات جنگ نرم دشمن شکل گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب بعنوان مسئول قرارگاه راهبردی عمار در گفتگوی پیروان عترت در بیست و سومین همایش سراسری هیأت های خواهران درباره جایگاه هیأت های رزمندگان بعنوان یک قرارگاه فرهنگی گفت:

هیأت های رزمندگان یکی از ابزارهای بسیار مهم و کارآمد در جهت رسیدن به اهداف انقلاب هستند و میتوانیم آنرا از دستاوردهای مهم حرکت انقلابی امام خمینی(ره) معرفی کنیم.

اگر هدف این انقلاب همانطور که امام(رضوان الله تعالی علیه) بیان فرمودند؛ این هست که زمینه برای تحقق ظهور امام زمان(عج) مهیا و آماده بشود؛ بالاترین زمینه سازی، نیروسازی است. نیروی مؤمن، متعهد و بصیر.

این نقیصه ای بود که بوسیله ی آن حضرت امیرالمؤمنین(علیه السلام) در جنگ صفین با شکست ظاهری مواجه شدند؛ همین نقیصه بود که حرت عاشورا را تا غروب توانستند به اصطلاح خودشان سرکوب کنند و امام مسلمین را به شهادت برسانند.

مسئول قرارگاه عمار افزود: بهترین یا یکی از بهترین جایگاه ها برای تربیت نیروهای مؤمن، متعهد و بصیر هیأت های رزمندگان است؛ چون هیأت ها ذاتاً مؤمن تربیت میکنند. کسی که در هیات آمد و با امام حسین(علیه السلام) عجین شد؛ طبیعتاً مؤمن میشود. هیأت ها منجأ یعنی محل نجات بوده اند. در طول تاریخ افرادی که میآمدند؛ پای مجالس هیأت ها، اگر در مسیر و راه بد بودند، عاقبت شان خوب شد. هیأت مؤمن ساز است. عشق اباعبدالله(علیه السلام) و عشق ائمه اطهار(علیهم السلام) در دل این ها وارد میشود و عاشق نسبت به معشوق متعهد است. یک گره وجود دارد و آنهم این است بصیرت. اینکه انجام این تعهد چگونه باید باشد؛به این معناست که بدانیم دوست کیست و دشمن کیست. هیأت های رزمندگان جنبه ی بصیرت دهی شان بسیار بالاست.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با بیان اینکه امام زمان(عج) برای ظهور نیاز به نیروهای مؤمن و متعهد و بصیر دارند تأکید نمود: هیأت های رزمندگان این نیروها را تربیت میکنند. دشمن معمولاً آتش را به سمت آن هدفی میگیرد که کارآمدتر است. این قانون جنگ است. ما از مقابله ای که با هیأت های رزمندگان میشود؛ میتوانیم کارآمدی هیأت ها را بفهمیم که چگونه دشمن را نسبت به خودش حساس میکند.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب و مسئول قرارگاه سایبری عمار با اشاره به این مطلب که ما به هیأت های رزمندگان به عنوان یک الگو نگاه میکنیم؛ بیان کرد: باید در راه حفظ، تعالی و گسترش این هیأت ها تا جائیکه میتوانید اقدام کنید. بخاطر اینکه به نقاط رزم بسیار حساس رسیده ایم. این هیأت ها آتش تهیه ی آن هدف هستند. آتش تهیه هرچه قوی تر و بیشتر باشد؛ هرچه بهنگام تر باشد؛ مؤثرتر است. تلاش کنیم این هیأت ها را هم تعالی بدهیم، هم گسترش بدهیم و هم حفظ کنیم.

انتهای مطلب/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *