کتاب صحیفه امام کاظم

معرفی کتاب | صحیفه امام کاظم علیه السلام

کتاب صحیفه­ی امام کاظم علیه السلام در راستای معرفی شخصیتی الهی به نام حضرت امام موسی کاظم علیه السلام تألیف شده است. نویسنده­ی اثر جناب آقای جواد قیومی اصفهانی در این مجموعه سعی دارند تا با بررسی تمام زوایای زندگانی حضرت، تصویری درست از عصر ایشان برای مخاطبین ایجاد کنند.

معرفی کتاب | صحیفه امام کاظم علیه السلام

نویسنده:جواد قیومی اصفهانی

انتشارات:دفتر انتشارات اسلامی

معرفی کتاب | صحیفه امام کاظم علیه السلام

الگو گرفتن از انسان های بزرگ سیره ­ی تمام عقلای عالم است، حال اگر این الگو مردی الهی و مورد تأیید خدای متعال باشد این انگیزه چند برابر خواهد شد. اعتقاد شیعیان بر این است که امامان و جانشینان پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله از سوی خدای متعال برگزیده شده و جایگاهی بس رفیع نزد حضرت حق دارند.

کتاب صحیفه­ ی امام کاظم علیه السلام در راستای معرفی شخصیتی الهی به نام حضرت امام موسی کاظم علیه السلام تألیف شده است. نویسنده­ ی اثر جناب آقای جواد قیومی اصفهانی در این مجموعه سعی دارند تا با بررسی تمام زوایای زندگانی حضرت، تصویری درست از عصر ایشان برای مخاطبین ایجاد کنند.

در ابتدای کتاب از ولادت حضرت کلام را آغاز و در بخش های بعدی نیز که نقطه ی عطف کتاب می باشد به توضیح زمان زندگی حضرت در زمان خلفای عباسی می پردازند و آن زمان را تحلیل می کنند. در بخش هایی از کتاب نیز درباره ی ادعیه های حضرت، شاگردان، اشعار در مدح ایشان و … مطالبی را می خوانیم.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *