معرفی کتاب/فصل فیروزه

معرفی کتاب/ فصل فیروزه

خانه / پیروان عترت / کتابخانه پیروان عترت / معرفی کتاب/ فصل فیروزه

«فصل فیروزه» دریچه‌ای برای تماشای حقیقت عشق است که با تمرکز بر ولایت پذیری حضرت معصومه(سلام الله علیها) مخاطب را با خود همراه می‌کند و بر این اساس مهمترین تاثیر آن می‌تواند معرفی تازه‌ای از حرکت سیاسی و ولایی حضرت معصومه (سلام الله علیها) به مخاطب جوان باشد.

معرفی کتاب/ فصل فیروزه

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام: “فصل فیروزه” به نویسندگی محبوبه زارع توسط نشر کتابستان معرفت وارد بازار نشر شده است. داستان بلندی با ژانر عاشقانه است که در کلیت موضوعی خود به تبیین حقیقت عشق که همان اصل ولایت است از رهگذار سیره و قصه عشق و تولای حضرت معصومه (سلام الله علیها)  می‌پردازد.

ساختار کتاب، قصه به هم پیوسته دختری زرتشتی را روایت می‌کند که در اپیزودهای مستقل اما مرتبط و در پی هم قصه زندگی و داستان عشق او به جوان سنگ تراشی را شرح می‌دهد که در پی یافتن او به سیره و سفر حضرت معصومه(سلام الله علیها) وصل می‌شود و از این رهگذر حقیقت عشق را درک می‌کند.

معرفی کتاب/فصل فیروزه
معرفی کتاب/فصل فیروزه

«فصل فیروزه» دریچه‌ای برای تماشای حقیقت عشق است که با تمرکز بر ولایت پذیری حضرت معصومه(سلام الله علیها) مخاطب را با خود همراه می‌کند و بر این اساس مهمترین تاثیر آن می‌تواند معرفی تازه‌ای از حرکت سیاسی و ولایی حضرت معصومه (سلام الله علیها) به مخاطب جوان باشد که با قهرمانی دختری در داستان، بر دختران جوان تأثیرگذار باشد تا در این وانفسای تنزل عشق به مجازها و هوس‌ها نگاهی ارزشی و هدفمند به عشق در پیش بگیرد.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *