نامه دختر حافظ کل قرآن به حضرت آقا

خانه / اختصاصی هیأت / نامه دختر حافظ کل قرآن به حضرت آقا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام، عطیه عزیزی، دختر 9 ساله حافظ کل قرآن از استان خراسان جنوبی که در ویژه برنامه ماه مبارک رمضان شبکه سوم سیما با عنوان محفل شرکت کرده بود یک هدیه به همراه یک نامه برای رهبر معظم انقلاب به همراه خود داشت و خطاب به داوران پرسید : «کدوم از شما میتونه نامه منو به حضرت آقا برسونه؟!» که با استقبال استاد احمد ابوالقاسمی روبرو شد.

این دختر کلاس سومی پس از پیشنهاد استاد ابوالقاسمی نامه خود خطاب به امام خامنه‌ای را برای حاضرین قرائت کرد که همه را به وجد آورد و واکنشهایی از سوی داوران و تماشاگران این برنامه داشت از جمله اینکه حجت الاسلام و المسلمین قاسمیان دست پدر این دختر را بوسید.

برای اطلاع از هدیه عجیب این دختر و محتوای نامه او به رهبری فیلم زیر را مشاهده کنید.

«محفل»، نام برنامه‌ای قرآنی است که برخلاف روند هر ساله برنامه های افطار، گفت‌وگو محور نیست و در ۳۰ شب ماه مبارک رمضان با حضور ۵ میزبان بین المللی، ۳۰۰ تماشاگر و ۱۵۰ میهمان از سراسر جهان روانه آنتن شبکه سه می‌رود.

«رضوان درویش» از سوریه، «حسنین الحلو» از عراق، «حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا قاسمیان»، «احمد ابوالقاسمی» و «حامد شاکرنژاد» امسال با محفل قرآنی لحظات منتهی به افطار شبکه سه را رقم میزنند که اجرای آن به عهده رسالت بوذری می‌باشد.

این برنامه به نوبه خود سبک جدیدی از برنامه‌های مناسبتی را در تلویزیون به نمایش خواهد گذاشت که تهیه‌کنندگی آن را سید محمدحسین هاشمی گلپایگانی بر عهده دارد.

هاشمی گلپایگانی می‌گوید: دوستان در شبکه سه خواستند جسارتی به خرج دهند تا برنامه‌ای متفاوت برای افطار داشته باشند. این نوع برنامه‌سازی خیلی مرسوم نبود و یک محفل قرآنی شکل گرفت. اینجا تلنت نیست؛ یعنی ما اینجا به داورهایمان داور نمی‌گوییم. این‌ها میزبان‌اند. ما 5 میزبان داریم این‌ها از افراد دعوت می‌کنند قرآن می‌خوانند و حال‌مان با قرآن خوش است. هدف‌مان این بوده که حال خوش قرآنی را به مردم در لحظه افطار انتقال دهیم.

او در خصوص مقایسه شدنِ این برنامه با «حسینیه معلی» می‌گوید: ما اینجا مسابقه‌ای رفتار نمی‌کنیم. میهمانی داریم که خود جزو اساتید قرآن است و در این محفل قرآنی می‌خواهیم بیشتر محفل قرآنی باشیم تا استعدادیابی یا هرچیز دیگر.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *