نقشه داعش برای تسلط بر منابع آبی و نفتی شمال عراق

خانه / گوناگون / نقشه داعش برای تسلط بر منابع آبی و نفتی شمال عراق

روند حرکت نیروهای داعش در کل شهرها و استانهای غربی عراق نشان می دهد اعضای این گروه تروریستی برنامه ریزی ویژه ای برای تسلط بر منابع نفتی و آبی عراق دارند . 
اعضای این گروه در کرکوک به سمت نیروگاههای برق و سد های این منطقه در حال حرکت هستند و انظتار می رود با ورود آنها به این مناطق آب بسیاری از مناطق عراق قطع شده و همچنین برق نیز در استانهای شمالی وغربی برای فشار بر دولت قطع شود . 
به گزارش هم اکنون تعدادی از مردم در شهرهای مختلف عراق با برپایی راهپیمای و تظاهرات هایی از احتمال قطع شدن برق و آب این استانها اعلام نگرانی کرده و از دولت مالکی خواسته اند به سرعت تکلیف تروریست های داعش را مشخص کند. 
به گزارش شبکه خبری الفرات ، مردم در شهره بصره نیز تظاهرات بزرگی به راه انداخته و خواستار رسیدگی دولت به وضعیت برق این شهر شده اند. مردم نگرانی دارند با قطع شدن برق و آب این شهرها توسط گروههای تروریستی بحران انسانی تمام شهرهای بخش غربی را در بر بگیرد . 
نگاهی به کارنامه کاری داعش و گروههای تروریستی در سوریه نشان می دهد این افراد ابایی از محاصره مردم و در تنگنا گذاشتن آنها از نظر مواد غذایی و آب و برق نداشته اند و همین مسئله باعث ترس شدید مردم از عواقب پیشروی های داعش در استانهای عراق شده است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *