همایش استانی هیات رزمندگان اسلام استان اردبیل

خانه / استان ها / اردبیل / همایش استانی هیات رزمندگان اسلام استان اردبیل

برگزاری همایش استانی هیات رزمندگان اسلام استان اردبیل

همایش سالانه ای هیات رزمندگان اسلام شهرستان های اردبیل برگزار شد

چکیده :همایش سالانه ای هیات رزمندگان اسلام شهرستان های استان اردبیل با هدف تبیین اهداف و سیات های کلی و انجام هماهنگی های لازم در اردبیل برگزار شد.

تشریح :

در این همایش علی حسن زاده مسئول هیات رزمندگان اسلام استان با اشاره به دغدغه های مقام معظم رهبری در بعد ضرورت انجام فعالیت های فرهنگی منسجم و جبهه ای اظهار داشت: همانطور که حضرت آقا مقام معظم رهبری فرموده اند کار فرهنگی باید هوشمندانه باشد یعنی انبوه کار فرهنگی مهم نیست؛ بلکه انتظام کار فرهنگی، چیده شدن، گزیده شدن و هر کاری در جای خود قرار داشتن، مهم است.

وی با تاثی از فرمایشات ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای منشاء انقلاب اسلامی را در تدین و ایمان راسخ دانست و گفت: همانطور که حضرت آقا مقام معظم رهبری فرموده اند اساسی ترین هدف دشمنان انقلاب هم همین ایمان و تعبد است. آماج حملات آنها، این است و منبع لایزالی است که انقلاب، از آن تغذیه کرده و خوشبختانه از خیلی از آسیب ها دور مانده است.

مسئول هیت رزمندگان اسلام استان اردبیل در ادامه سخنان خود از فعالیت هیات رزمندگان اسلام استان در قالب چهار معاونت پیروان عترت خواهران، جوانان عاشورایی، فرهنگی و مراسمات خبر داد و گفت: علاوه بر معاونت های تعریف شده بیش از 10کارگروه بصورت حرفه ای و تخصصی در زمینه های مختلف فعالیت می کنند.

حسن زاده استفاده از پتانسیل پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس را از برنامه های ضروری هیات رزمندگان اسلام استان دانست و خاطرنشان کرد: علاوه برداشتن جلسه های مستمر با یادگاران عرصه دفاع مقدس و استفاده از طرح ها و راهنمایی های این عزیزان در پیشبرد اهداف هیات رزمندگان اسلام استان اتاق فکری از نخبگان فرهنگی استان نیز راه اندازی کرده ایم که مباحث و نیازهای بروز جامعه در آن بررسی شده و موارد لازم برای برنامه ریزی و اجرای برنامه های مختلف فرهنگی به معاونت ها و کارگروه های هیات رزمندگان اسلام استان ابلاغ می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *