همایش بزرگ پیاده روی بانوان درسریش آباد به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد

خانه / استان ها / همایش بزرگ پیاده روی بانوان درسریش آباد به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد

صبح امروز همایش بزرگ پیاده روی و ورزش همگانی بانوان در شهرسریش آبادبرگزار شد

به گزارش خبرنگار صدا وسیما، صبح امروز همایش پیاده روی و ورزش همگانی بانوان به همت هیئت ورزشهای همگانی سریش آباد و هیئت رزمندگان اسلام واحد عترت خواهران با همکاری و مساعدت بخشداری ، اداره ورزش و جوانان، ، شهرداری، آموزش و پرورش و نیروی انتظامی، برگزار شد

در این همایش که با هدف ارتقاء سطح سلامت جسمی و روحی بانوان شهر و همچنین به منظور توسعه و فراگیر شدن ورزش همگانی برگزار شد، جمع کثیری از جامعه زنان شهرسریش آباداز جمله بانوان ورزشکار و  قهرمان، دانشجویان، دانش آموزان و کارمندان ادارات حضور داشتند..

شرکت کنندگان در این مراسم، از مسیر میدان شهداء بعد از طی خیابان شهید اشرفی اصفهانی ، کمر بندی و بلوار امام خمینی به سمت سالن ورزشی 1200نفری حرکت کردند.

در حاشیه این مراسم خانم زهره مؤمنی نایب رئیس ورزشهای همگانی سریش آباد گفت: هدف از برگزاری این همایش، ایجاد انگیزه برای مشارکت بیشتر بانوان در ورزش های همگانی و افزایش روحیه نشاط و سرزندگی آنان است.
رشید امیری رئیس اداره ورزش و جوانان سریش آباد در مصاحبه با خبرنگار صدا وسیما در خصوص این همایش گفت:، حضور پرشور و بی نظیری در این همایش داشتند و امیدواریم بتوانیم با تقویت برنامه های جمعی و ورزشی، موجبات حضور هر چه بیشتر آنان را در فعالیت های اجتماعی وورزشی را فراهم سازیم.

در خاتمه به 22نفر از بانوان شرکت کننده در این همایش 22جایزه به مناسبت بیست و دوم بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی  و دهه فجر اهدا گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *