همایش تربیت مبلّغ حجاب و عفاف در البرز

خانه / پیروان عترت / اخبار پیروان عترت / همایش تربیت مبلّغ حجاب و عفاف در البرز

هیئت رزمندگان استان البرز واحد پیروان عترت باهمکاری موسسه خیبربرای ترویج فرهنگ حجاب وعفاف درجامعه ی اسلامی ، اقدام به برپایی نمایشگاه و برگزاری کلاس های تربیت مربی نمود.

1

به گزارش واحد عترت هیات رزمندگان اسلام البرز؛ هدف از برگزاری این دوره و فعالیت در این زمینه، آگاهی دادن به افراد و جلب همکاری برای ترویج زمینه های رعایت حجاب در جامعه اسلامی است.

همایش تربیت مربی حجاب در دوروز متوالی به صورت فشرده با حضورتعدادی از مسئولین و خادمین هیئات استان در هیأت انصارالامام رزمندگان کرج برگزار شد.

برگزاری آزمون با پیش مطالعه کتاب حریم ریحانه برای کسب اطلاعات اولیه از تاریخ حجاب و عفت زنان در قرون پیش از ظهور ادیان الهی، مطالعه ی تاریخ حجاب و عفاف در جوامع مختلف اعم از غربی و شرقی، ادیان الهی و دین مبین اسلام و تفاوت حدود حجاب بین ادیان از اهداف دیگر این همایش بود.

جناب آقای وزیری مدیریت محترم موسسه خیبر درباره ی لزوم امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و سرکارخانم اسلاملو با ارایه ویدیوهایی به شفاف سازی فعالیت های غرب در ازبین بردن عفت, حیا و ایجاد فرهنگ برهنگی بین کودکان,نوجوانان و جوانان بوسیله روانه ساختن انیمیشن هایی در بازار ملت های مختلف به ویژه جوامع اسلامی پرداختند.

سرکارخانم صادقی با مطرح نمودن سوال «چراحجاب؟» به پاسخگویی سوالات با تکیه بر دلایل شیوا از قرآن کریم و سخنان بزرگان و متفکران ملل مختلف، به ادامه موضوع شبهات حجاب درجامعه پرداخت.

در این مراسم شرکت کنندگان  با دریافت بن کارتهایی؛ به بازدید از نمایشگاهی که در هیئت انصار الامام توسط مؤسسه ی خیبر برپاشده بود، دعوت شدند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *