همایش توجیهی مدیران و خادمین هیات رزمندگان اسلام استان کهگیلویه و بویراحمد برگزارشد

خانه / استان ها / همایش توجیهی مدیران و خادمین هیات رزمندگان اسلام استان کهگیلویه و بویراحمد برگزارشد

به گزارش خبرنگار هیات رزمندگان اسلام در استان کهگیلویه و بویراحمد همایش توجیهی مدیران و خادمین هیات رزمندگان اسلام در شهرستان کهگیلویه برگزارشد:

در ابتدای این مراسم حجت اسلام حسینی صدرنماینده ولی فقیه در سپاه فتح ضمن تبریک به مناسبت و فرارسیدن عید سعید فطر ویک ماه بندگی در این همایش با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله)در خصوص اصول انقلابی و روحیات انقلابی گفت،نتیجه این روحیات و اصول انقلابی همین است که امروزه فرزندان این مرزو بوم شجاعانه در مقابل کفر در جبهه های فرا مرزی در حال دفاع از ارزش های خود می باشند.

ایشان در ادامه افزود که نتیجه این روحیات انقلابی همین جوانانی است که از درون همین هیات ها به پا خواسته و در حال جهاد می باشند.

در ادامه این برنامه سردار بوعلی مسئول هیات امنائی هیات رزمندگان اسلام و فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر از مدیریت و برنامه های انجام شده در هیات رزمندگان اسلام در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد فرمود تشکل هیات رزمندگان اسلام باید از انسجام بالای جهت حفظ روحیات جهادی و هیاتیبررخوردار باشد کها ین یک نیاز جدی در هئیت ها می باشد.

ایشان در پایان ضمن دریافت گزارش عملکردی هیأت های شهرستان ها توسط مدیران اجرایی با ابراز خشنودی از عملکرد شهرستان فرمود هیئت ها باید با برنامه و مدیریت جدی تری مسئولیت خود را در پیگیری کنند.

این نشست سالانه به میزبانی شهرستان کهگیلویه برگزار شد و ،در پایان با صرف افطار به پایان رسید.

گزارش تصویری این مراسم به شرح زیر می باشد.

انتهای خبر/ح

 

IMG_0006

IMG_0073

IMG_0083

IMG_0149

IMG_0167

IMG_0114

IMG_0104

IMG_0117

IMG_0029

IMG_0546

IMG_0463

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *