همایش سراسری بصیرت مداحان ویژه خواهران مداح و مبلغ برگزار شد

خانه / مطالب و رویدادها / ستاد مرکزی / همایش سراسری بصیرت مداحان ویژه خواهران مداح و مبلغ برگزار شد

همایش سراسری بصیرت مداحان ویژه خواهران مداح و مبلغ برگزار شد. مجری این همایش هیأت رزمندگان اسلام و محل برگزاری آن سالن شهید فهمیده واقع در سه راه تختی بود. خواهران مداح از نقاط مختلف کشور امروز گرد هم آمدند، تا پیش از شروع محرم ضمن تجدید میثاق، اصول و روش علمی-اسلامی مداحی و تبلیغ را بیش از پیش بیاموزند

hamayesh madahan khahar

 همایش  سراسری بصیرت مداحان ویژه خواهران مداح و مبلغ برگزار شد. مجری این همایش هیأت رزمندگان اسلام و محل برگزاری آن سالن شهید فهمیده واقع در سه راه تختی بود. خواهران مداح از نقاط مختلف کشور امروز گرد هم آمدند، تا پیش از شروع محرم ضمن تجدید میثاق، اصول و روش علمی-اسلامی مداحی و تبلیغ را بیش از پیش بیاموزند.

خواهران فرهیخته مداح از ساعت هشت صبح دیروز در محضر اساتید دکتر خاموشی، دکتر مقدم فر، دکتر غلامی، حجت السلام سید حسین مؤمنی و شیخ احمد پناهیان، تلمّذ کردند.

تیم مستند ساز هیأت رزمندگان اسلام نیز همزمان، با این اساتید بزرگوار مصاحبه هایی صورت داد که به همراه برنامه سخنرانی ها به صورت یک مستند کامل به زودی قابل استفاده سایر مبلغان و مداحان خواهد بود.

جناب آقای دکتر منای، رئیس حقوق دانشگاه امام صادق (علیه السلام) ضمن اشاره به چیستی و آسیب شناسی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ، باید ها ونباید های تبلییغ را تبیین نمودند.

جناب آقای دکتر مقدم فر و سایر سخنرانان همایش هم استکبار ستیزی، نقش حضرت زینب و زنان عاشورایی در زنده نگه داشتن حادثه عاشورا، تأثیرات امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و.. را مورد بحث و بررسی قرار دادند و حضار را به دوباره اندیشدن و نو اندیشی در باب شهادت سیدالشهدا سوق دادند.

حجت السلام مؤمنی پس از ساعات علمی، پربار و تأثیرگذار صبح، با اندکی مزاح و زبان قصه و مثل، کسالت و خستگی این محفل علمی را گرفتند و پس از ارائه مطالب راهگشا و کاربردیشان در رابطه با نقش سبک زندگی اسلامی در پایداری خانواده ها، منبرشان را با مقتل خوانی ای باز، به پایان رساندند.

دو ساعت انتهایی مراسم نیز به مداحی ویژه خواهران اختصاص یافته بود که چهار مداح به نمایندگی از چهار استان متفاوت کشور عزیز اسلامی مان، به زبان های ترکی، کردی، لری و فارسی روضه خوانی کردند و بسیار زیبا و تأثیر گذار، سالن هزار نفره مداحان را به گریه انداختند.

گزارش تصویری همایش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *