همایش وگردهمایی بسیجیان ورزمندگان دفاع مقدس در روستای گردشگری آغچه ازتوابع شهرستان بویین میاندشت

خانه / استان ها / همایش وگردهمایی بسیجیان ورزمندگان دفاع مقدس در روستای گردشگری آغچه ازتوابع شهرستان بویین میاندشت

در این گردهمائی فرماندهی ناحیه جناب سرگرد بهرامی گفت :این جریان بسیار خبیث و مضر را استکبار و عوامل آنها در عراق و سوریه و بتازگی در لبنان شکل داده اند .
وی با تاکید بر اهمیت مقابله فکری ، فرهنگی و علمی در کنار مقابله سیاسی و نظامی با جریان های تکفیری، ابراز امیدواری کرد علمای شیعه و جهان اسلام همچون گذشته نقش تاریخی خود را در مقابله فکری و فرهنگی با این فتنه و ریشه کنی آن انجام دهند .

همایش بسیجیان پایگاه شهدای روستای گردشگری آغچه ورزمندگان دفاع مقدس این روستابا حضور فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بویین میاندشت

در این مراسم فرماندهی ناحیه جناب سرگرد سید فضل الله بهرامی ضمن تشکر از فرماندهی پایگاه وگردان بیت المقدس در فراخوانی بسیجیان وتجمع در پایگاه تصریح نمودند :  بسیج الحمدالله در همه موقیتهای حساس آماده هستند واز این حرفهای که گوشه وکنار زده می شود که ما با امریکا دگر دوست هستیم وباید مسالمت بکنیم ، این یا نها یا ساده لوح هستند یا مقرضانه حرف می زنند چون همه ملتها متوجه شده اندکه امریکا هیچ موقع به بشریت خدمت نکرده است فقط وفقط خیان جنایت تاکه امود گروه های دائش وتکویره هارا تشکیل داد وبجان ملتهای مسلمان انداخت تا مسلمانان را به هم بدبین کند بد بینی بین شیعه وسنی و….  موضوع جریان های تکفیری را یکی از مهمترین مسائل امروز جهان اسلام دانست و گفت: این جریان بسیار خبیث و مضر را استکبار و عوامل آنها در عراق و سوریه و بتازگی در لبنان شکل داده اند .
وی با تاکید بر اهمیت مقابله فکری ، فرهنگی و علمی در کنار مقابله سیاسی و نظامی با جریان های تکفیری، ابراز امیدواری کرد علمای شیعه و جهان اسلام همچون گذشته نقش تاریخی خود را در مقابله فکری و فرهنگی با این فتنه و ریشه کنی آن انجام دهند .
فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج گفت : مقابله نظامی با داعش در عراق امروز
با فتوای مراجع و بسیج مردمی و ارتش عراق و حمایت های جمهوری اسلامی ایران پیشرفت های بسیار خوبی داشته است
.
سرگرد بهرامی گفت :‌ جنایات داعش که در شرایط جنگی هم کسی مرتکب آن نمی شود نفرت خاصی را در دنیا وحتی غرب که سازنده این جریان بود ایجاد کرده و تجربه تاریخی نشان می دهد که مطمئنا این جریان محکوم به شکست است و دیر یا زود این فتنه غربی ها بر ضد اسلام ، به نفع اسلام تمام خواهد شد .وی اشاره داشتندبه سخنام مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله عظما الاامام خامنه ای(دامت برکاته)چنین فرمودند: اهداف امریکا در منطقه، ۱۸۰ درجه با اهداف ایران، متفاوت است.
حضرت آيت‌الله خامنه ای، سیاست خارجی کشور را همان سیاست خارجی نظام در قانون اساسی خواندند و خاطرنشان کردند: این سیاست خارجی متخذ از اسلام و منبعث از اهداف و آرمانهای انقلاب است و مسئولان وزارت خارجه و سفرا و کارداران در حقیقت «نمایندگان، سربازان و خدمتگزاران این اصول و آرمانها» هستند.  
وی بر ضورت هوشیاری مداوم در برابر نقشه ها و توطئه های دشمنان بر ضد اسلام تاکید کرد .IMG_0746

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *