همزمان با روز نیایش؛برگزاری مراسم پرفیض دعای عرفه در بام ایران

خانه / استان ها / همزمان با روز نیایش؛برگزاری مراسم پرفیض دعای عرفه در بام ایران

مدیر هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری مراسم پرفیض دعای عرفه و بزرگداشت شهدای مظلوم منا در استان خبر داد.

مدیر هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری مراسم پرفیض دعای عرفه و بزرگداشت شهدای مظلوم منا در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حمیدرضا توسلی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: آئین پرفیض زمزمه دعای عرفه و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم منا، همزمان با  عصر یکشنبه 20مرداد، روز عرفه و روز نیایش در شهرهای مختلف استان چهارمحال و بختیاری و مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می شود.

توسلی خاطرنشان کرد: در شهرستان سامان نیز آئین زمزمه دعای پرفیض عرفه در مسجد جامع این شهر رأس ساعت 17 روز یکشنبه 20 مرداد ماه  با مداحی حاج حسین جعفری نژاد برگزار خواهد شد.

وی گفت: این مراسم معنوی در شهر کیان نیز رأس ساعت 16 روز یکشنبه 20 مردادماه در آستان مقدس امامزاده عزیزالله برگزار می شود و سید مصطفی میرداماد از ذاکران اهلبیت عصمت و طهارت به مداحی خواهد پرداخت.

آقای چراغیان مسئول هیئت رزمندگان اسلام شهرکرد نیز گفت: مراسم معنوی دعای پرفیض عرفه در شهرکرد مرکز استان نیز به همراه بزرگداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم منا،  روز یکشنبه ساعت 16:30 با مداحی ذاکر اهلبیت و عصمت طهارت علیهم السلام هاشم صدفی تهرانی برگزار می شود.

وی افزود:  این مراسم باشکوه همچون سال های گذشته از شبکه های مختلف صدا و سیما و مرکز استانی جهانبین پخش خواهد شد.

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *