همزمان با شب هشتم محرم؛برگزاری یادواره شهید بازیار مالکی در اردل

خانه / استان ها / همزمان با شب هشتم محرم؛برگزاری یادواره شهید بازیار مالکی در اردل

%d9%85%d8%a7%d9%84%da%a9%db%8c

یادواره28شهید هیأت حضرت علی اصغر علیه السلام با محوریت شهید بازیار مالکی سونکی در شهر اردل استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ مصطفی کوهی، گفت: همزمان با هفتم محرم، سیزدهمین یادواره شهدای هیأت حضرت علی اصغر علیه السلام و شهر اردل با محوریت شهید بازیار مالکی سونکی برگزار خواهد شد.

مسئول ستاد یادواره هیات حضرت علی اصغر علیه السلام و شهدای اردل، افزود: این مراسم معنوی، 18مهرماه از ساعت 19:30دقیقه بعدازظهر در مسجد جامع شهر اردل با برنامه های مختلف فرهنگی و سخنرانی یکی از همرزمان شهید مالکی، پخش کلیپ و نماهنگ و مداحی آغاز می شود.

کوهی، خاطرنشان کرد: هیأت حضرت علی اصغر علیه السلام شهر اردل با قدمت 55 ساله، 28شهید گلگون کفن را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و هرساله روز هفتم محرم و شب هشتم مراسم یادواره شهدای هیأت را با محوریت یک شهید شاخص برگزار می کند.

وی، همچنین از برپایی نمایشگاهی از آثار شهید مالکی و دیگر شهدای شهر اردل در محل برگزاری یادواره خبر داد و گفت: برای میهمان این مراسم معنوی، شام نیز در نظر گرفته شده است.

شهید بازیار مالکی پس از سالها مجاهدت در جبهه های نبرد حق علیه باطل در منطقه عملیاتی شلمچه و نهر جاسم، به فیض شهادت رسید، که پیکر مطهرش، هشت سال بعد تفحص و در تاریخ 25بهمن ماه 73 با حضور پرشور مردم ولایتمدار اردل تشییع و در جوار همرزمان شهیدش در گلزار شهدای این شهر آرام گرفت.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *