همه نمایندگان مجلس لباس سپاه به تن کردند

همه نمایندگان مجلس لباس سپاه به تن کردند

خانه / پیشنهاد ویژه / همه نمایندگان مجلس لباس سپاه به تن کردند

با توجه به گزافه‌گویی‌های اخیر دولت آمریکا مبنی بر قراردادن نام سبزپوشان سپاه جمهوری اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی، نمایندگان مجلس در اقدامی نمادین، این لباس مقدس را بر تن کردند

همه نمایندگان مجلس لباس سپاه به تن کردند

یک روز بعد از اقدام خصمانه جدید دولت آمریکا علیه ایران و «تروریستی» خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط دونالد ترامپ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز سه شنبه انزجار خود را از استکبار جهانی با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و همچنین پوشیدن لباس سپاه نشان دادند. نمایندگان مجلس همچنین از سپاه پاسداران حمایت کردند.

خدمات سپاه جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های گوناگون امروزه بر کسی پوشیده نیست، دلاورمردانی که چه در دوران دفاع مقدس و چه در برهه‌های گوناگون زمانی که جبهه کفر و نفاق برای نابودی انقلاب و اسلام قدعلم کرده بودند، به‌ویژه در دوران آغاز اولیه انقلاب که نیازمند ثبات و استحکام بود، مردانه ایستادند و به پا خواستند و از دستاوردهای نظام و انقلاب دفاع کردند و امروزه این نیروی مسلح جمهوری اسلامی به یک قدرت نظامی خاورمیانه بی‌بدیلی تبدیل شده که لرزه بر اندام جبهه استکبار انداخته و صفحات تاریخ تاریخ گواه بر این ادعا است.

همه نمایندگان مجلس لباس سپاه به تن کردند

اما آمریکا سالیان متمادی است که نمی‌تواند تصور کند فرزندان خمینی کبیر چگونه در نیروهای مسلح با تبعیت از فرمایشات فرمانده خود حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، بی‌وقفه تمام نیرنگ‌ها و نقشه‌های آنان را نقش بر آب می‌کنند، از این رو، نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار می‌دهد.

بی‌شک جوانان مومن و انقلابی و پاسداران انقلاب اسلامی، پاسخ دندان‌شکنی را بر این حرکت حماقت‌‌گونه دولت آمریکا خواهند داد.

همه نمایندگان مجلس لباس سپاه به تن کردند

 با توجه به گزافه‌گویی‌های اخیر دولت آمریکا مبنی بر قراردادن نام سبزپوشان سپاه جمهوری اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی، نمایندگان مجلس در اقدامی نمادین، این لباس مقدس را بر تن کردند

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *