هیات های مذهبی

هیأت‌های مذهبی برای کمک به مردم مظلوم فلسطین اعلام آمادگی کردند.

خانه / اختصاصی هیأت / هیأت‌های مذهبی برای کمک به مردم مظلوم فلسطین اعلام آمادگی کردند.

هیأت‌های مذهبی سراسرکشور برای کمک به مردم مظلوم فلسطین اعلام آمادگی کردند.

🔸 هیأت‌های مذهبی کشور در بیانیه‌ای جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و حمله ددمنشانه به بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم کردند. در متن این بیانیه آمده است:
هیأت‌های مذهبی کشور

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا اليه راجعون

اگر جنایت رژیم صهیونیستی ادامه پیدا کند کسی نمی‌‎تواند جلوی مسلمانان و نیروهای مقاومت را بگیرد. مقام معظم رهبری ۱۴۰۲/۷/۲۵
طوفان الاقصی، هیمنه پوشالی دشمن صهیونیستی را به سرعت در هم شکست و همین در هم شکستن سریع و برق آسا دشمن را به جنون کشاند.
حملات وحشیانه و ددمنشانه رژیم صهیونیستی به بیگناهان غزه با حمله هولناک به بیمارستان المعمدانی به اوج خود رسید و این رژیم سفاک بار دیگر خوی وحشی گری خویش را نشان داد.
ما سال‌ها در روضه‌ها از خباثت شمر و حرمله و سنان شنیده بودیم از پیکرهای پاره پاره شهدای کربلا اما در واقعه این بیمارستان، آنچه شنیده بودیم را دیدیم.
فاجعه‌ هولناک بیمارستان المعمدانی غزه و فرود آمدن موشک بر سر کودکان زخمی و زنان بیمار و صدها مجروح بی‌پناه دردی عظیم بر دل‌ها وارد کرد.
ما اعضای هیأت‌های مذهبی کشور و شبکه‌های هیأت‌ها و تشکل‌های دینی کشور به عنوان عضوی کوچک از امت اسلام و همه آزادمردان و زنان آزاده عالم، اعلام می‌کنیم،
آماده‌ایم تا با فرمان مقام معظم رهبری مدظله‌العالی پاسخی دندان شکن به دشمن زبون صهیونیستی بدهیم.
🔸از همه هیأت‌ها و تشکل‌های دینی می‌خواهیم با تمسک به دعا و مناجات و پیوستن به #پویش_قرائت_امن_یجیب و ختم صلوات و با برپایی مراسم عزا در این مصائب بزرگ با مردم مظلوم غزه همراهی کنند و امیدمان این است؛ سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبون. و آنان كه ظلم و ستم كردند به زودی خواهند دانست كه به چه كیفرگاهی باز می‌گردند.
#حریفت_منم
#طوفان_الاقصی
سازمان هیأت و تشکل‌های دینی
هیأت رزمندگان اسلام
اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی
شورای هیأت‌های مذهبی کشور
کانون مداحان کشور
سازمان بسیج مداحان
مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی کشور
🗳️شماره حساب ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی
۵۸۹۲۱۰۱۲۵۹۷۲۰۸۳۳
۵۶۱۸۲۲۲۲۲۲۱۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *