هیئات مذهبی پرچمدان ترویج اسلام ناب محمدی (ص) هستند

خانه / استان ها / هیئات مذهبی پرچمدان ترویج اسلام ناب محمدی (ص) هستند

مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان گفت: هیئات مذهبی پرچمدان ترویج اسلام ناب محمدی صلوات الله علیه و آله و سلم هستند.

مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان گفت: هیئات مذهبی پرچمدان ترویج اسلام ناب محمدی صلوات الله علیه وآله وسلم هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری:در آستانه سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر گردهمایی مسئولین و اعضای هیأت رزمندگان اسلام شهر کیان با حضور جمعی از یادگاران سالهای دفاع مقدس برگزارشد.

مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری با تبریک اعیاد ماه رجب و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فتح خرمشهر به رسالت هیئات مذهبی اشاره کرد و افزود: بصیرت افزایی و ترویج اسلام ناب محمدی صلوات الله علیه وآله وسلم از وظایف اصلی هیأتهاست.

حمیدرضا توسلی به نقش اتحاد در جهان اسلام اشاره کرد و ادامه داد:دشمنان قصد دارند با ایجاد تفرقه مسلمانان را در مقابل هم قرار دهند.

وی ولایتمداری و اتحاد را رمز پیروزی مردم ایران اسلامی در عرصه های مختلف عنوان کرد و گفت: علما، اساتید و مداحان اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام باید با بصیرت افزایی نسل جوان جامعه را با عرصه هایی که مردم بزرگ ایران اسلامی با موفقیت پشت سرگذاشتند مطلع سازند.

توسلی ادامه داد: حضور پرشور اقشار متخلف از جمله جوانان در هیئات مذهبی و در مراسم وعظ ، سخنرانی و ادعیه دشمنان را سخت نگران کرده  و می خواهد با سوء استفاده از احساسات پاک مردم مومن،بین مسلمانان شیعه و سنی، تفرقه ایجاد کند.

مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان گفت:وظیفه اصلی هیئات مذهبی و هیأت رزمندگان اسلام، خنثی سازی ترفندهای دشمنان برای ایجاد تفرقه است.

توسلی رفاقت و محبت به شرکت کنندگان در مراسم مذهبی و نیز همکاری و دوستی باسایر هیئات مذهبی را ازمهم ترین وظایف هیأت رزمندگان اسلام عنوان کرد و .

وی با تجلیل از اقدامات ارزشمند مسئولین هیأت رزمندگان اسلام شهرکیان افزود: در این شهر، هیأت رزمندگان اسلام ضمن اجرای مراسم برای آحاد مردم مومن، با تشکیل هیأتهای پیروان عترت و نوجوانان عاشورایی برای خواهران و نیز جوانان و نوجوانان برادر  به صورت مجزا برنامه ویژه دارد.

در این گردهمایی همایون علیدوستی مسئول هیأت رزمندگان اسلام شهرکیان پس از خیر مقدم گویی گزارشی را از روند کاری و اقدامات این هیأت ارائه کرد .

ارائه نظرات حضار از دیگر برنامه های این مراسم بود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *