وزیر دفاع سوریه: جنگ تا نابودی کامل تروریسم ادامه می‌یابد

خانه / مطالب و رویدادها / وزیر دفاع سوریه: جنگ تا نابودی کامل تروریسم ادامه می‌یابد

وزیر دفاع سوریه ضمن دعوت از مخالفان این کشور برای بر زمین گذاشتن سلاح خود و بازگشت به آغوش وطن افزود: جنگ کنونی تا نابودی کامل تروریسم در این کشور ادامه می‌یابد.

به نقل از «الوطن العربی»، «فهد جاسم الفریج» وزیر دفاع سوریه در گفتگوی تلفنی دیروز جمعه خود با تلویزیون رسمی سوریه از مخالفان این کشور خواست سلاح خود را بر زمین بگذارند و با رجوع به عقل خود به آغوش وطن بازگردند.

وی که به مناسبت شصت و نهین سالگرد تاسیس ارتش سوریه سخن میگفت، افزود که نیروهای ارتش سوریه در بیش از 3 سال جنگ ، نتایج درگیریها را به نفع خود تغییر داده‌اند و دیگر پذیرفته نیست که انسان به گمراهی خود ادامه دهد و ادامه همراهی با خیانتکاران وطن باعث ذلت خواهد شد.

الفریج در ادامه گفت: مهم این است که کسانی که گمان می‌کنند ادامه همراهی با گروههای قتل و کشتار باعث رسیدن به دست‌آوردهایی می‌شود که در طول 3 سال و 4 ماه گذشته از آن عاجز بوده‌اند بدانند در اشتباهند زیرا چهارچوب راهبردی جنگ به نفع ارتش سوریه است.

وزیر دفاع سوریه در پایان گفت: جنگ ما با تروریسم جدی است و سستی در آن راه ندارد و ما بیشتر از هر زمان دیگری مصمم به ادامه این راه برای مبارزه با طرحهای فتنه و تقسیم دولتهای حامی تروریسم و استعمار هستیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *