پخت و توزیع 7 هزارپرس غذا در عاشورا در اشکفتک +تصویر

خانه / استان ها / پخت و توزیع 7 هزارپرس غذا در عاشورا در اشکفتک +تصویر

مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک از پخت و توزیع هفت هزار پرس غذای نذری در روز عاشورای حسینی و دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد از مراحل آماده سازی،پخت و توزیع غذاهای نذری خبر داد.

پخت و توزیع 7 هزارپرس غذا در عاشورا در اشکفتک +تصویر

مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک از پخت و توزیع هفت هزار پرس غذای نذری در روز عاشورای حسینی و دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد از مراحل آماده سازی،پخت و توزیع غذاهای نذری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ یوسف سلیمانی منفردبا تسلیت شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین و یاران وفادارش علیهم السلام گفت: نذری‌های ماه محرم یکی ازبخش‌های ویژه عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام است و زمینه را برای انجام خیرات واطعام عزاداران حسینی فراهم می کند.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک مردم ولایتمدار و عاشق اهلبیت عصمت وطهارت علیهم السلام با اعتقاد بر اینکه نذری حضرت سیدالشهدا علیه السلام مایه ی خیر و برکت زندگی  می باشد،در طول سال، در مناسبت ها از جمله: محرم و صفر بویژه دهه ی اول محرم، تاسوعا و عاشورا،تلاش وافری در تهیه و تقدیم نذری به مردم نموده و خود نیز از نذری ها مردمی بهرمند می شوند.

وی ادامه داد: بسیاری از مردم مومن،تهیه و توزیع نذری،اطعام و خیرات را نه‌ فقط مایه ی خیر،برکت و ثواب دانسته ، بلکه یک کار فرهنگی، معنوی،موثر و ارزشی می دانند که به لطف خدا مشکلات اقتصادی نتوانسته بر کم رنگ کردن این امر مهم تأثیری داشته باشد.

سلیمانی منفرد افزود:در مناسبت ها نیمه شعبان،ضیافت افطاری در ماه مبارک رمضان، دهه ولایت،ایام فاطمیه، محرم و صفر، … خیل مردم ارادتمندبه ساحت مقدس اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام با برپایی ایستگاه‌ های صلواتی چای،شربت و غذای نذری توزیع می کنند.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک ادامه داد: از سال گذشته با شیوع بیماری منحوس کرونا پخت غذای نذری با رعایت اصول کامل بهداشتی انجام و در کنار این اقدام ارزشمند، درلبیک گویی به فرمان مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی)با کمک خیرین، کار خدا پسندانه کمک مومنانه، تهیه بسته های معیشتی و تقدیم به نیازمندان را در برنامه های کاری خود قرار دادند.

سلیمانی منفرد به تهیه و توزیع غذای نذری اشاره کرد و گفت: به همت هیئات رزمندگان اسلام و حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و مردم خیر و ولایتمدار اشکفتک در استمرار پخت و توزیع غذای نذری، در روز عاشورای حسینی هم اقدام به پخت7هزار پرس غذا نمودند و با تشکیل ۱۷گروه ۴نفره غذاهای گرم نذری درب منازل، تقدیم مردم ارادتمند به ساحت مقدس اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام در غرب شهرکرد شد.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: کرامت بیاتی

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *