پخت 1200پرس غذای گرم و تقدیم به ایتام در شهرکرد + تصویر

خانه / استان ها / پخت 1200پرس غذای گرم و تقدیم به ایتام در شهرکرد + تصویر

عضو هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری، از پخت و تقدیم 1200پرس غذای گرم به ایتام و نیازمندان از مسجد جامع شهرکرد خبر داد.

پخت 1200پرس غذای گرم و تقدیم به ایتام در شهرکرد

عضو هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری، از پخت و تقدیم 1200پرس غذای گرم به ایتام و نیازمندان از مسجد جامع شهرکرد خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ مرتضی سجادی با تبریک عید سعید فطر و جشن طاعت بر ره یافتگان ضیافت الهی، عید آسودگی از آتش غفلت و رهیدگی از زنجیر نفس گفت: در لبیک گویی به فرمان مقام معظم رهبری امام خامنه ای مدظله العالی، در ماه نزول قرآن از جمله: وفات ام المومنین حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها، فرخنده میلاد سراسر نور سبط اکبر،حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام، لیالی با عظمت قدر و ایام شهادت مولی الموحدین، حضرت امام علی علیه السلام ،غذای گرم تقدیم ایتام و نیازمندان شد.

جانشین پایگاه شهدا مسجدجامع شهرکرد، ادامه داد: در این ماه با عظمت 1200پرس غذای گرم پخت و تقدیم ایتام و نیازمندان شد.

عضو هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری، با قدر رانی از مردم عزیز و خیرین ارجمند گفت: برای پخت و توزیع1200پرس غذای گرم پخت و تقدیم ایتام و نیازمندان افزون بر مبلغ 72 میلیون تومان هزینه شد.

سجادی گفت: دراستمرار کمک های مومنانه، همزمان با بهار طبیعت و بهار قرآن، ماه مبارک رمضان 100بسته معیشتی، ارزش ریالی هر بسته معیشتی معادل 400 هزار تومان بود که با کمک های ارزشمند40 میلیون تومانی مردم عزیز و خیرین ارجمند تقدیم ایتام،نیازمندان شد.

جانشین پایگاه شهدا مسجدجامع شهرکرد، به ذبح گوسفند و توزیع مرغ اشاره کرد و افزود: با ذبح یک راس گوسفند 25 بسته گوشت گرم و نیز 105 عدد مرغ تقدیم ایتام و نیازمندان شد.

عضو هیأت رزمندگان اسلام استان، اظهار داشت: با کمک خیرین ارجمند 40 سری لوازم التحریر و لوازم بهداشتی تهیه و تقدیم نیازمندان شد و به یاری خداوند سبحان همچنان کمک به ایتام و نیازمندان ادامه دارد.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: محمدحسین توسلی

پایگاه اطلاع  رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *