پدر شهید مدافع حرم در شهرکرد:صدها محمدحسن دیگر داشتم همه را در راه حریم آل الله می دادم

خانه / استان ها / پدر شهید مدافع حرم در شهرکرد:صدها محمدحسن دیگر داشتم همه را در راه حریم آل الله می دادم

%d9%82%d8%a7%d8%b3%d9%85%db%8c-%d9%be%d8%af%d8%b1

اینک محمدحسن ها هزاران هزار در نوبت داوطلبانه و بدون هیچ گونه انتظاری از مسئولین ایستاده اند و افتخار می کنند به این که هستی شان را، همچون امامشان در این راه هدیه کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ صبح امروز شنبه 22 آبان 1395، پیکر پاک و مطهر شهید محمدحسن قاسمی از شهدای مدافع حرم با استقبال مسئولین و مقامات ارشد کشوری و لشکری، خانواده معظم شهداء و نیروهای نظامی و انتظامی، وارد فرودگاه بین المللی شهرکرد شد.

پدر شهید محمد حسن قاسمی، در آئین استقبال از پیکر فرزند شهیدش در فرودگاه شهرکرد گفت: خدای بزرگ را شکر می کنم که ما را خانواده ی شهید قرار داد و عرض می کنم ای بی نیاز بنده نواز،‌بنده پروری کردی والّا من لیاقت چنین مقامی را نداشتم. خدایا تاج عزتی بر سرم نهادی، که اگر از صبح ازل تا شام ابد شکر آن را بجا آورم جزء اندکی نتوانم.

وی، افزود:‌پروردگارا تو را بی نهایت شکر می کنم که بر ما منت نهادی و فرزند ما را به مقام عندیت خودت پذیرفتی که شهدا عِندَ رَبّهِم یُرزَقون هستد. من خوش آمد می گویم به فرزند عزیزم این مایه ی افتخار دنیا و آخرتم و عرض می کنم پسرم شهادت بر تو مبارک باد، آرزوی دیرینه ات بود که به آن رسیدی، پس بر تو مبارک باد.

پدر شهید قاسمی اشکفتکی،‌ادامه داد: پسرم روسفیدمان کردی،‌می دانستم که شجاعی؛‌اما وقتی هم رزمانت را در مشهد پیدا کردم برایم گفتند که وقتی محمدحسن رفت بی سیم و اسلحه را از داخل ماشین آمبولانس بیارود، 30-40 گلوله به پیکر او زدند و او همچنان به سوی دوستان خود می دوید و از پای درنمی آمد. می دانستم شجاعی،‌در این حد ندیده و نشنیده بودم؛ تا بالاخره گلوله ای به سر تو زدند تو بر زمین افتادی.

رگبار گلوله به تن یار نشست فواره خون تا سر دیوار نشست.

گفتند که او اشهد خود را می گفت وقتی که گلوله به سریار نشست

وی، اضافه کرد: پسرم از تو تشکر می کنم روسفیدمان کردی. پدر خواهشی هم از تو دارم وقتی به حضور آقا امام حسین علیه السلام رسیدی، سلام همه ما را برسان. سلام همه جبهه مقاومت را برسان و بگو ای مولا و آقای ما دیگر برای دردانه ات حضرت رقیه نگران نباش، که ما جان برکف، صف به صف همه برای دفاع از حرم و حریم آل الله آماده ایم.

حاج منصور قاسمی اشکفتکی، تصریح کرد: بعنوان پدر شهید می گویم که اگر صدها محمد حسن هم داشتم همه را در راه حریم آل الله می دادم و به آن افتخار می کردم و افتخار می کنم، پسرم بر تو درود وقتی شرف یاب شدی به خدمت غیرت الله ابوالفضل العباس، سلام همه ما را برسان و بگو دیگر نمی خواهد نگران حریم خواهرت زینب باشی، اینک محمدحسن ها هزاران هزار در نوبت داوطلبانه و بدون هیچ گونه انتظاری از مسئولین ایستاده اند و افتخار می کنند به این که هستی شان را جانشان را، سرشان را همچون امامشان در این راه هدیه کنند به محضر خداوند تبارک و تعالی.

پدر شهید مدافع حرم استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: خدایا امانتی را به من دادی متشکرم که توفیق دادی من و مادر شهید توانستیم این امانت را با یاری تو به خوبی تربیت کنیم و چه خوش دریافت کردی این امانت خودت را. خدایا چه خوش صید دلم کردی که دمی بنازم چشم مستت را،‌که این آهوی وحشی را کسی خوش تر نمی گیرد.خدا را رحمی ای منعم که درویش سرکویت کس دیگر نمی جوید،‌ره دیگر نمی پوید.

حاج منصور قاسمی، خطاب به تکفیریها، که غلام حلقه به گوش و عروسک کوکی جبهه استکبار به سرکردگی آمریکای جنایت کار شده اند، گفت:‌راه را اشتباه آمده اید و به قول شهیدمحمدحسن که در وب سایت خود نوشته بود، هرکدامتان در زمین سوریه هلی برن می شوید، تابوت خود را هم با خود بیاورید؛ زیرا سوریه معراج گاه ما و قتلگاه شماست.

وی،‌در پایان تأکید کرد: ما در دفاع از اسلام، در دفاع از این نظام اسلامی، که رهبری آن را بقیه الله الاعظم فی الارضین دارد و فی الحال در عینیت جامعه فرزند برومند آن،‌نایب برحق او مقام معظم رهبری این مسئولیت عظیم اجتماعی را بر دوش می کشند،‌همه گوش به فرمان او هستیم و همه با شعار لبیک یا حسین، لبیک یا زینب، لبیک یا عباس، کلنا عباسک یا زینب،‌در صحنه حاضر و آماده به خدمتیم.

شهید محمد حسن قاسمی، اولین شهید جامعه پزشکی در دفاع از حریم اهلبیت علیهم السلام بود، که سه ماه پیش در سوریه به دست مزدوران تکفیری به فیض شهادت رسید.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *