پنجمین مرحله کمک مومنانه در اشکفتک + تصویر

خانه / استان ها / پنجمین مرحله کمک مومنانه در اشکفتک + تصویر

مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک از اجرای پنجمین مرحله کمک مومنانه در اشکفتک خبر داد.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک از اجرای پنجمین مرحله کمک مومنانه در اشکفتک خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ یوسف سلیمانی منفرد با اشاره به استمرار کمک مومنانه در غرب شهرکرد گفت: در پنجمین مرحله کمک های معیشتی 50 بسته غذایی برای تقدیم به نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس منحوس کرونا آماده توزیع شد.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک ادامه داد: در این مرحله جوانان عاشورایی هیات رزمندگان اسلام با کمک خیرین ۵۰ بسته مواد غذایی ، مبلغ هر بسته 200 هزار تومان شامل: برنج ، ماکارانی ، رب گوجه ، روغن، قند ، سویا، و ماسک برای توزیع تهیه شده است.

سلیمانی منفرد اظهار داشت: دراین مرحله ۱۵بسته معیشتی به پایگاه خدمات اجتماعی بهزیستی در غرب شهرکرد برای توزیع بین مدد جویان تحویل شد و همچنین علاوه بر بسته های تهیه شده در مرحله پنجم ، طی سه روز گذشته ۱۰بسته معیشتی شامل: برنج روغن رب گوجه ماکارونی سویا چای توسط هیات رزمندگان اسلام اشکفتک و تحویل پایگاه خدمات اجتماعی بهزیستی در مهدیه شد.

وی به پرداخت کمک هزینه اجاره بهای منزل اشاره کرد و گفت: دراین مرحله، سه کمک اجاره منزل مسکونی به نیازمندان تقدیم شد.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک افزود: از آغاز شیوع بیماری کرونا علاوه بر اجرای مراسم سخنرانی و مداحی در محرم و صفر در فضای باز و فضای مجازی و نیز ضدعفونی معابر عمومی در غرب شهرکرد برای تهیه و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی همچنین پرداخت کمک هزینه اجاره بهای و تعمیر منازل افزون بر 220 میلیون تومان هزینه شده است .

وی به همراهی با نیاز مندان اشاره کردو گفت: کمک رسانی به نیاز مندان با همت خیرین استمرار خواهد داشت.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

 عکاس: سجاد بیاتی

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *