پیام تسلیت در پی درگذشت حجت الاسلام راستگو

پیام تسلیت در پی درگذشت حجت الاسلام راستگو

خانه / اختصاصی هیأت / پیام تسلیت در پی درگذشت حجت الاسلام راستگو

پیام تسلیت ستاد مرکزی هیات رزمندگان اسلام در پی رحلت حجت الاسلام والمسلمین راستگو از مجریان و مربیان مذهبی در حوزه مسائل کودک و نوجوان صادر شد.

پیام تسلیت در پی درگذشت حجت الاسلام راستگو

پایگاه اطلاع رسانی هیات: حجت الاسلام محمدحسن راستگو مبتکر برنامه ویژه تعلیم و تربیت کودکان ونوجوانان به صورت کلاس، اردو، دروس کلاسیک برای مربیان پرورشی، مراکز تربیت معلم و حوزه های علمیه و صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران بود و به همین دلیل، محبوبیت فراوانی در میان خانواده ها داشت. تحقیقات او در زمینه های عقاید، تعلیم و تربیت، روانشناسی، اخلاق، احکام، تاریخ، قصص قرآن، قصص کودکان ونوجوانان، مشاوره و راهنمایی، تفسیر قرآن، مسائل اجتماعی، ادبیات عرب، ادبیات فارسی، شعر و برنامه ریزی درسی است.

پیام تسلیت در پی درگذشت حجت الاسلام راستگو
پیام تسلیت در پی درگذشت حجت الاسلام راستگو

 

در پی رحلت جانسوز حجت الاسلام شیخ محمدحسن راستگو که از روحانیون فعال و متعهد در عرصه تعلیم و تربیت و اخلاق اسلامی بشمار می آمد ستاد مرکزی هیات رزمندگان اسلام پیام تسلیتی صادر نموده و از خداوند متعال طلب عفو و مغفرت برای ایشان دارد. متن پیام تسلیت ستاد مرکزی هیات رزمندگان اسلام به شرح زیر می باشد:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر درگذشت حجت الاسلام محمدحسن راستگو معلمی دلسوز و راوی صادق و صمیمی بچه های ایران اسلامی باعث تألم و تأثر گردید.
این استاد خوش بیان در زمینه‌ی تعلیم و تربیت سال ها با ابتکار بی مانند با تهیه برنامه هایی ویژه کودکان و نوجوانان، تربیت مربی در مراکز تربیت معلم و حوزه های علمیه، و نیز نگارش کتب شعر و داستان به زبان کودکان به مجاهدت پرداخت که این فعالیت ها تنها گوشه ای از سال ها مجاهدت و تلاش ارزشمند ایشان است که هیچ گاه از خاطر نخواهد رفت.
ستاد مرکزی هیات رزمندگان اسلام ضمن تسلیت این ضایعه به خانواده محترم ایشان و علاقمندان آن روحانی متعهد، از خداوند متعال برای آن عزیز غفران و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نماید.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *