پیشگویی سال نابودی اسرائیل

خانه / مطالب و رویدادها / پیشگویی سال نابودی اسرائیل

چند ماهی است که کتابی در قالبی ترکیبی از علوم غریبه و قرآن و ریاضیات نوشته شده و پیش‌بینی بلکه پیشگویی کرده است که اسرائیل در سال 2022 میلادی نابود خواهد شد. از این کتاب در یکی از مراکز فرهنگی شهر تهران رونمایی هم شده و بزرگانی هم درباره آن سخن گفته‌اند.

چند ماهی است که کتابی در قالبی ترکیبی از علوم غریبه و قرآن و ریاضیات نوشته شده و پیش‌بینی بلکه پیشگویی کرده است که اسرائیل در سال 2022 میلادی نابود خواهد شد. از این کتاب در یکی از مراکز فرهنگی شهر تهران رونمایی هم شده و بزرگانی هم درباره آن سخن گفته‌اند. سال 1444 قمری (1401ش = 2022 میلادی) سال زوال اسرائیل خواهد بود، نویسنده کتاب “1401 (ش) سال سقوط اسرائیل” (تهران، انتشارات علوم و فنون رازی، 1392) این مطلب را از یک محاسبه ظاهرا ریاضی از آیات قرآن بدست آورده‌اند. وی برای اثبات آن اول یک شاه کلید داده  که مثلا در چند مورد قبل از این که یک سال معین شود، کلمات و یا حروفی به تعداد آن “عدد” بکار رفته است.

مثلا فرض کرده‌اند “بضع سنین” در سوره روم که عددی بین سه تا نه و میانه آن شش است، کلمات قبل از آن هم شش تاست و این یک قاعده است و شاه کلید. سپس با این شاه کلید به سراغ سوره اسراء رفته‌اند. عدد حروفی که قبل از آیه 104 سوره مزبور که خبر آمدن وعده دوم را به بنی اسرائیل و نابودی آنان داده “فاذا جاء وعد الاخره” 1444 تاست. این رقم به نظر وی سال قمری است. میلادی آن می‌شود سال 2022 و هجری شمسی آن می شود 1401. پس در این سال اسرائیل سقوط خواهد کرد!

این کشف چنان است که نه فقط هجری قمری و شمسی و میلادی سال سقوط اسرائیل را در بر می‌گیرد بلکه با محاسباتی که شده سال عبری آن هم کشف شده که می‌شود5959 و این البته عبری قمری است و عبری شمسی آن می‌شود 5782 و همه اینها از همان محاسبات ریاضی در قرآن در سوره اسراء بر اساس توضیحاتی که وی داده بدست می‌آید. تازه آیه “فاذا جاء وعده الاخره” را با حروف ابجد هم حساب کنید یعنی همان حساب جمل، می‌شود 2022 که وی این را هم نشان داده‌اند (ص 105.)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *