پیش‌بینی شهید ابراهیم هادی از رونق پیاده‌روی اربعین

خانه / انقلاب و دفاع مقدس / پیش‌بینی شهید ابراهیم هادی از رونق پیاده‌روی اربعین

زائر اهل گناوه با توزیع بسته فرهنگی متعلق به شهدا گفت: حضور در مراسم اربعین را مدیون خون شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم هستیم، شهید ابراهیم هادی رونق مراسم پیاده‌روی اربعین را پیش‌بینی کرد.

زائری که بسته فرهنگی شهدا را بین زائران توزیع می‌کرد، گفت: شهید ابراهیم هادی که در سالهای اولیه دفاع مقدس شهید و گمنام شد، همگانی شدن مراسم پیاده روی اربعین را پیش بینی کرد.
خانم زائر اهل گناوه با توزیع بسته فرهنگی متعلق به شهدا گفت: حضور در مراسم اربعین را مدیون خون شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم هستیم، شهید ابراهیم مراسم پیاده روی اربعین را پیش بینی کرد.
زمانی که از کنار موکب رد می‌شد، عکس‌های شهید ابراهیم هادی،شهید کاوه از شهدای دفاع مقدس و شهید محمد رضایی از شهدای مدافع حرم ،همچنین عکس شهید عماد مغنیه، شهید علا یاسین شهدای لبنان را پشت کوله‌اش نصب کرده بود.
علت این اقدامش را پرسیدم،نامش افسانه پارسا بود که از استان بوشهر و گناوه در این سفر حضور پیدا کرده است.
می‌گفت: عکس شهید ابراهیم هادی را نصب کردم که حضور در این سفر معنوی را مدیون شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم هستیم.
شهید ابراهیم این روز را پیش‌بینی کرد و در خاطراتش گفته بود که روزی مردم با پای پیاده در مراسم اربعین حضور پیدا می‌کنند.
عکس شهدای مدافع حرم هم به دلیل اینکه امنیت این سفرها را تامین کردند، رشادت و دلاور مردی‌های این شهدا باید لحظه به لحظه مطرح شود.
از وی علت نصب عکس شهدای لبنانی و عماد مغنیه را پرسیدم، گفت: همه آنها هدف مشترک داشتند، گسترش فرهنگ اسلام ناب محمدی و در این راه جان شیرین‌شان را تقدیم کردند.
از وی که دومین سفر در مراسم اربعین را تجربه می‌کرد، پرسیدم لابد چندان سخت نبود که برای بار دوم حاضر شدید که در این مراسم شرکت کنید، گفت: نه این طور هم نیست، پیاده روی سختی‌های خاص خودش را دارد، ولی شیرینی و حلاوتی پایان راه این سختی‌ها را شیرین می‌کند.
سال گذشته تنها در این مسیر حضور پیدا کردم، ولی امسال خواهرم و چند نفر از دوستانم را با خودم همراه کردم.
یک بسته‌ای را جیب‌ش بیرون آورد، عکس سردار شهید سیدعلی منصوری به همراه زیارت عاشورا قرار داشت، می‌گفت: عکس ۱۵۰ نفر از شهدا را آماده کردم و در بین راه این بسته‌ها را توزیع می‌کنم که مردم به یاد داشته باشند، این مسیر به برکت خون شهدا در دسترس مردم قرار گرفت و باید قدر دان این نعمت الهی باشیم.
منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *