کارگاه آموزش مداحی و برگزاری حلقه صالحین درچهارمحال وبختیاری+ تصویر

خانه / آموزش / کارگاه آموزش مداحی و برگزاری حلقه صالحین درچهارمحال وبختیاری+ تصویر

کارگاه آموزش مداحی و حلقه صالحین با حضور اساتید:حاج یدالله بهتاش، حاج حسین هوشیار و  حاج محمد فراهانی به صورت ویدئو کنفرانس در سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام برگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛ در این گارگاه  آموزشی که جمعی از برادران وخواهران مداح استان حضور داشتند، استاد حاج یدالله بهتاش از پیرغلامان عرصه مداحی به بررسی علل و عوامل بروز مشکلات در خانواده ها پرداخت و خاطر نشان کرد:در جامعه امروزی فرشته که نماد خوبی هاست از خانواده ها دور شده اند و فرار کرده اند و شیاطین جایگزین فرشته ها شده اند .

وی این سئوال را مطرح کرد که چه کنیم دوباره فرشته که مظهر خوبی است به خانه های ما برگردد؟ در ادامه به راهکارها و دستورالعمل نه گانه اشاره کرد: 1- حدیث کسا را زیاد بخوانید 2- نماز در وقت خودش(اول وقت) و بدون تاخیر حدیث:از سه موضوع زمین ناله می کند: (الف- ریختن خون مظلوم ب- کسی که از حرام جنب می شود وقتی آب غسلش به زمین بریزد ج- قضا شدن نماز)3- تلاوت قرآن، حدیث اصول کافی: در خانه ای که قرآن تلاوت می شود برکت و ملائکه نازل می شوند و شیاطین از آن خانه دور می شوند.4- هیچ چیز نجس و ناپاک در خانه نگه ندارید5- داد و بیداد نکنید چون ملائکه می روند 6- در خانه دروغ و تهمت و غیبت و … نباشد چون ملائکه می روند7- در خانه طهارت چشم و گوش و دامن و … وجود داشته باشید 8- هر وقت وارد خانه شدید سلام کنید حتی اگر کسی داخل خانه نباشد.(صل علی اهل بیتک یکثر خیر بیتک) 9- تا می توانید در خانه صلوات بفرستید.

مداحی حاج حسین هوشیار و حاج محمد فراهانی در مدح اهلبیت  عصمت وطهارت علیهم السلام  از دیگر برنامه های این کارگاه آموزشی بود.

SAM_3043

SAM_3040

SAM_3042

SAM_2893

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *