کلید حل مشکلات کشور در داخل است

خانه / استان ها / کلید حل مشکلات کشور در داخل است

سرافراز13

حجت الاسلام کریم سرافراز، گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند اقدام عملی با روحیه جهادی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به فلسفه نامگذاری سال 95 بعنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اشاره کرد و افزود: توجه دادن مسئولان و مردم به اهمیت بحث اقتصاد مقاومتی در حوزه عملی از نکات ویژه این نامگذاری است.

حجت الاسلام کریم سرافراز، افزود: مقام معظم رهبری، عملیاتی کردن برنامه اقتصاد مقاومتی در کشور را مورد توجه قرار داده اند، نه اینکه صرفاً نامگذاری باشد و مسئولین نیز به چاپ بنر و پوستر و … اکتفا نمایند، بلکه باید با توجه به توانمندی ها و ظرفیت های درونی، تولید نیازمندی ها در داخل کشور صورت گیرد و وابستگی به بیگانگان و فروش نفت خام از بین برود.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان، افزود: تذکرات جدی مقام معظم رهبری در سال گذشته و بیانات مهم ایشان در حرم مطهر رضوی و دیگر محافل، مبنی بر پرهیز از برخورد شعارگونه با اقتصاد مقاومتی، نشان دهنده اهمیت این موضوع برای کشور در ابعاد مختلف است.

ادامه داد: معظم له ابراز فرمودند که همزبانی در کشور وجود دارد؛ ولی همدلی هم باید انجام گیرد و باور کنیم کلید حل مشکلات کشور در داخل می باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، خاطرنشان کرد: عنایت و توجه مقام معظم رهبری به دو واژه اقدام و عمل در شعار سال95، به خاطر این است که مسئولان بیشتر از هر نوع عملی، حرف زده اند و پای کار نیامده اند و تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند اقدام عملی با روحیه جهادی است و امسال باید هم مجلس و هم دولت و آحاد مردم وارد میدان شوند تا شعار سال محقق گردد.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان،به بیانات اخیر مقام معظم رهبری نیز اشاره کرد و گفت: توجه به جوانان مؤمن انقلابی از مطالبات ویژه حضرت آقا به شمار می رود؛ زیرا آینده کشور در گرو بهره گیری مطلوب از این سرمایه بزرگ انسانی است و مسئولان نیز باید با پرهیز از دخالت دادن سلایق سیاسی و حزبی و جناحی از همه ظرفیت های داخلی به نحو شایسته استفاده کنند و زمینه را برای ظهور و بروز استعدادهای جوان فراهم نمایند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *