گزارش تصویری دیدار مداحان،شاعران و هیئات بسیج و مذهبی نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری

خانه / استان ها / گزارش تصویری دیدار مداحان،شاعران و هیئات بسیج و مذهبی نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری

مداحان، شاعران آیینی و مسئولان هیئات مذهبی با نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد دیدار می کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ رییس کانون مداحان و شاعران آیینی استان باعلام این خبر ،گفت: روز دوشنبه 31خردادماه ‌همزمان باشب فرخنده میلاد باسعادت کریم اهلبیت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام،جمعی از برادران و خواهران مداح، شاعر و مسئولان هیئات مذهبی شهرستان شهرکرد با نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری دیدار می کردند.

حمیدرضا توسلی، افزود:دراین روز حضار از رهنمودهای حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام گلپایگانی ، نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد بهره مند شدند.

مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام استانگفت:تلاوت آیات نورانی قرآن مجید،خیر مقدم گویی حجت الاسلام مرتضوی ، شعر خوانی شش نفر از برادران و خواهران شاعر و نیز مولودیه خوانی مداحان و ارائه گزارش حمیدرضاتوسلی جانشین قشر بسیج مداحان وهیئات مذهبی استان از دیگر برنامه های این دیدار بود.

رییس کانون مداحان و شعرای آیینی استان با خیر مقدم گویی به تشریح برنامه های کانون مداحان  و هیئات مذهبی استان پرداخت و گفت:برنامه دیدار مسئولین هیئات مذهبی و بسیجی،مداحان و شاعران چندین سال پیاپی است که برگزار می گردد و برکات معنوی و بصیرتی خوبی را در پی داشته است.

توسلی از راه اندازی سامانه سراسری طوبی برای ثبت اطلاعات مداحان  و شاعران آیینی و هیئات مذهبی خبر داد و از واجدین شرایط خواست در اولین فرصت با مراجعه به این سامانه فرم های مربوطه را تکمیل و ثبت نام کنند.

وی ادامه داد:با اقدام ارزشمند کانون مداحان و شاعران آیینی و شورای هیئات مذهبی کشور سامانه طوبی طراحی شد و پس از ثبت نام مداحان و طی مراحل اداری کارت شناسایی مداحان و شاعران آیینی برای شرکت کنندگان در این طرح صادر خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان با خوش آمد گویی و تبریک میلاد فرخند سبط اکبر امیر المؤمنین حضرت امام حسن مجتبی علیهما السلام به بیان نکات اخلاقی و روایتی از امام مجتبی پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام گلپایگانی در ادامه به نقش تاثیر گذار مداحان و شعرا در تأمین نیازهای عقیدتی و فرهنگی جامعه با استفاده از این چشمه های هنری اشاره کرد و گفت: موضوعاتی که می تواند در محتوای مداحی ها و شعر ها مورد توجه قراگیرد از قبیل “مباحث اخلاقی  آسیب های اجتماعی،مباحث عقیدتی ومسایل سیاسی روز” و…. می باشد .

متن سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد به صورت جداگانه بر روی سایت بار گذاری خواهد شد.

اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت حجت الاسلام والمسلمین نکونام گلپایگانی، توزیع بسته فرهنگی و ضیافت افطار از دیگر بخش های این مراسم بود.

این برنامه ها را از دریچه دوربین با هم نگاه می کنیم…

SAM_4549

SAM_4546

SAM_4551

SAM_4554

SAM_4558

SAM_4559

SAM_4570

SAM_4573

SAM_4578

SAM_4582

SAM_4584

SAM_4590

SAM_4593

SAM_4595

SAM_4599

SAM_4603

SAM_4613

SAM_4624

SAM_4626

SAM_4631

SAM_4645

SAM_4656

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *