یادواره شهدا و گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب در سریش آباد + تصاویر

خانه / استان ها / یادواره شهدا و گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب در سریش آباد + تصاویر

به گزارش سرچشمه خبرشهر سریش آبادیادواره شهدا و گرامیداشت دهه مبارک فجر در حسینیه ابا عبد الله الحسین سریش آباد با حضور خانواده‌های شهدا، جمعی از مسئولان  محلی ،بخشدار ،شهردار سریش آباد، فرمانده حوزه مقاومت شهید افیونی سریش آباد ، رئیس آموزش و پرورش و بسیجیان به همت واحد عترت خواهران هیئت رزمندگان اسلام سریش آباد ، حوزه مقاومت شهید افیونی ،حوزه شهیده سمیه و بسیج دانش آموزی در مورخه 20/11/93 راس ساعت 10صبح برگزار شد..

سرهنگ کاوه فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان قروه با اشاره به زمان شکل گیری نهضت انقلاب اسلامی که درآن شرایط دوابر قدرت شرق و غرب در جهان حاکم بود و هیچ قدرت دیگری توان نداشت قد علم کند امام خمینی (ره) با شعار نه شرقی و نه غربی انقلاب اسلامی را رهبری و هدایت کردند.

سرهنگ کاوه در ادامه اظهار داشت دشمنان انقلاب با طرح ریزی نقشه های شو و شیطانی  مانند تحریک گروهک ها برعلیه انقلاب وترور های کور،حمله بع طبس ، کودتای نوژه و با تحمیل 8سال جنگ نابرابر می خواستند انقلاب اسلامی را شکست دهند.

وی علت شکست دشمنان انقلاب پایداری ملت ایران وپیروی از ولایت فقیه و رشادت و جانفشانی های شهدا دانست.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در آسایش و امنیت قرار دارد، افزود: امینت موجود در کشور مرهون تلاش ایثارگرانی است که با نثار جان خود اجازه ندادند دشمنان به اهداف خود برسند و آنان  از جان و مال خود گذشتند تا این انقلاب به دست مابرسد و ما هرچه داریم از شهدای داریم..

وی با توصیه به جوانان و دانش آموزان در زمینه مطالعه در مورد شهدا و افکار و اهداف آنها گفت: شهدا از بهترین انسان‌ها بودند و ماباید زندگی آنان را الگوی خود قرار دهیم..

این یادواره با برنامه های متنوعی مانند اجرای سرود ،  پخش کلیپ و تجلیل و قدردانی از خانواده های معظم شهدا همراه بود.

Yadvareh11Yadvareh12Yadvareh13Yadvareh14Yadvareh15

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *