حضور جمعی از جوانان دانش آموزان در حوزه علمیه شهرکرد

خانه / آموزش / حضور جمعی از جوانان دانش آموزان در حوزه علمیه شهرکرد

همزمان باایام ولادت باسعادت حضرت زهرا سلام الله علیها جمعی ازنوجوانان دانش آموز با حضور در حوزه علمیه با رییس و طلاب حوزه علمیه امامیه این شهر دیدار کردند.

حضور جمعی از جوانان دانش آموزان در حوزه علمیه شهرکرد

همزمان باایام ولادت باسعادت حضرت زهرا سلام الله علیها جمعی از نوجوانان دانش آموز با حضور در حوزه علمیه با رییس و طلاب حوزه علمیه امامیه این شهر دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛در این دیدار امام جمعه موقت شهرکرد با تبریک این ایام خجسته و خوش آمد گویی به جوانان دانش آموز پیرامون آشنایی با محیط حوزه علمیه و نحوه جذب طلبه و ادامه تحصیل در حوزه به ایراد سخن پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین سیدابوالحسن فاطمی جوانی را گوهر ارزشمند دانست که انسان بواسطه آن می تواند به قله های رفیع علمی و معنوی برسد.

رییس حوزه علمیه شهرکرد به توطئه های استکباری برای به انحراف کشاندن نسل جوان اشاره کرد و ادامه داد:اگر جوانان بدایند که چه گوهر گران‌بهایی در دست دارند،حاضر نخواهید شد که آن را به راحتی از دست بدهند، اما اگرقیمت آن را ندانید،با اشاره های دشمنان اسلام و انقلاب،ممکن است انسان از آن به راحتی عبور کند.

امام جمعه موقت شهرکردبه نقش الگوی سالم در رشد و تعالی انسان اشاره کردو گفت:برای درک ارزش والای فضائل اخلاقی و اسلامی،الگوهای سالم و کارآمدنقش سازنده‌ای درمعنویت و اخلاقیات جوانان ایفاء می‌ کند.

حجت الاسلام والمسلمین فاطمی افزود:هر انسانی درانجام رفتارها و عملکردهایش به الگو نیازمند است الگوهای شایسته و قوی رفتارهای مطلوب را در افراد تقویت می‌کند و در امور معنوی و دینی نیز انسان به الگوهای مفید و کارآمد نیازمند است.

وی ادامه داد:پدر و مادر اولین الگوها هستند که رفتار فرد را در زمینه مختلف شکل و جهت می‌بخشند. زندگی نورانی ائمه اطهار علیهم السلام،علما و بزرگان دین مبین اسلام،شهدا و ایثارگران بهترین الگو برای آحاد مردم  بویژه جوانان است.

رییس حوزه علمیه شهرکرد جوانان دانش آموز را به انس با قرآن، اقامه نماز به وقت و در صورت امکان به جماعت، احترام به پدر و مادر و کسب علم، دانش و معنویت دعوت کرد.

برگزاری کلاس آموزشی اخلاق در قالب مسابقه،بازی و تفریح  دانش آموزان در محیط حوزه علمیه با طلاب و مربیان طرح شهید همت، تقدیم بازدید از حجره ها ، قامه نماز جماعت،تقدیم جوایز به نفرات برتر مسابقه و ضیافت ناهار از دیگر برنامه های این مراسم بود.

این برنامه ها را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس:علی شعله

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *