هیات تعطیل نیست. مبارزه با کرونا در هیئات مذهبی بام ایران+ تصویر

خانه / پیروان عترت / احکام بانوان(پیروان عترت) / هیات تعطیل نیست. مبارزه با کرونا در هیئات مذهبی بام ایران+ تصویر

همزمان با سراسر کشور ،هیئات مذهبی، بسیجیان و رزمندگان اسلام در سطح استان چهارمحال وبختیاری در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

هیات تعطیل نیست. مبارزه با کرونا در هیئات مذهبی بام ایران

 همزمان با سراسر کشور ،هیئات مذهبی، بسیجیان و رزمندگان اسلام در سطح استان چهارمحال وبختیاری در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ با شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور هیئات مذهبی ، بسیجیان، جوانان عاشورایی، پیروان عترت هیأت رزمندگان اسلام استان همزمان با اجرای برنامه های معنوی: تلاوت قرآن، سخنرانی ، مداحی ، قرائت در فضای مجازی در جمع آوری نذورات و کمک های مردمی و تقدیم به خانواده های نیازمند نقش  ویژه ای دارند.

مداحان، پیشکسوتان حوزه ستایشگری و هیئات مذهبی سطح استان در کنار سایر اقشار مردم مومن ،بسیجیان ، ادارات و موسسه های استان، از روزهای نخست بیماری کرونا به میدان آمدند و با ضدعفونی معابر عمومی ،تولید ماسک و لباس کارد درمانی، همچنین ذبح قربانی ،جمع آوری اقدام غذایی و بهداشتی و توزیع کمک های مردمی به نیازمندان در خط مقدم خدمت رسانی قرار دارند.

در این راستا موکب محبین الائمه علیهم السلام ،جوانان عاشورایی و پیروان عترت رزمندگان اسلام استان ،هیئات انصار المهدی ارواحنافداه ،فاطمیه ، مرکز نیکوکاری و پایگاه بسیج مسجدجامع شهرکرد از شیوع ویروس منحوس کرونا ضمن راه اندازی خودرو برای حضور فعال هرشب در ضدعفونی معابر عمومی، نورافشانی اعیاد شعبانیه (سوم و نیمه شعبان)،برگزاری مراسم معنوی سخنرانی ،دعا و احیاء نیمه شعبان از فضای مجازی،ایجاد کارگاه تولید ماسک و تولید 5000ماسک به همت خواهران و نیز در پنج مرحله:412بسته معیشتی و بهداشتی – 700 دست لباس و نیز با لبیک گویی به فرمان مقام معظم رهبری مدظله العالی در رزمایش مومنانه با ذیج 8 رأس گوسفند: 185بسته گوشت به ایتام و نیازمندان تقدیم کردند.

به لطف الهی در تحقق بخشیدن به فرمایشات مقام معظم رهبری امام خامنه ای مدظله العالی  مبنی بر ” رزمایش مومنانه ” فعالیت های هیئات مذهبی در سطح استان در ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: محمدحسین توسلی

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *