برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری سه شهید گمنام

خانه / مطالب و رویدادها / برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری سه شهید گمنام

به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا(س)

مداحی: تشییع و خاکسپاری سه شهید گمنام ۱۳ اسفندماه برگزار می شود

madahi

مراسم تشییع و خاکسپاری سه شهید گمنام دفاع مقدس چهارشنبه ۱۳ اسفندماه 1393 از ساعت ۹:۳۰ صبح از مسجد نور به سمت فاطمیه بزرگ تهران برگزار می شود.

علی اکبر مداحی مدیر هیئت رزمندگان اسلام در گفتگو با وارث گفت: مراسم تشییع و خاکسپاری سه شهید گمنام دفاع مقدس چهارشنبه ۱۳ اسفندماه 1393 از ساعت ۹:۳۰صبح از مسجد نور واقع در میدان فاطمی به سمت فاطمیه بزرگ در تقاطع خیابان دکتر فاطمی و خیابان کارگر (روبروی پارک لاله) برگزار می شود.

وی ادامه داد: در طول مسیر، زیارت عاشورا توسط حاج علی مهدوی نژاد و کربلایی مرتضی خلیلی قرائت میشود و در محل استقرار نیز حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی به ایراد سخن و اقامه نماز و حاج صادق آهنگران و حاج سعید حدادیان به مدیحه سرایی می‌پردازند.

مدیر هیئت رزمندگان اسلام عنوان کرد: مشخصات این سه شهید بدین شرح است: شهید 17 ساله ای از منطقه مجنون؛ شهید 33 ساله ای از منطقه ام الرصاص در عملیات کربلای 4؛ و شهید 20 ساله ای که در سال 1367 در منطقه زبیدات به شهادت رسید.

حاج علی اکبر مداحی با بیان اینکه هیئت رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس تشکیل شد و اینک 400 شعبه اصلی و در مجموع 800 شعبه در سراسر کشور دارد، خاطرنشان کرد: این هیئت باید بهترین پیوند را با شهدا داشته باشد.

مدیر هیئت رزمندگان اسلام در پایان تصریح کرد: باید حامی و پیرو راه شهدا باشیم لذا تصمیم گرفته شد برای شروع به کار فاطمیه برزگ، از وجود شهدا استمداد بگیریم.

منبع: وارث

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *