دورهمی، خاطره گویی رزمندگان اسلام فارسان + تصویر

خانه / استان ها / دورهمی، خاطره گویی رزمندگان اسلام فارسان + تصویر

دورهمی، نشست صمیمی،خاطره گویی و ضیافت افطاری، رزمندگان اسلام و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس شهرستان فارسان برگزار شد.

دورهمی، خاطره گویی و ضیافت افطاری،رزمندگان اسلام

دورهمی، نشست صمیمی،خاطره گویی و ضیافت افطاری، رزمندگان اسلام و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس شهرستان فارسان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با ماه مبارک رمضان و دومین سالگرد شهادت سردار سیدمحمدحجازی، مراسم دورهمی و خاطره گویی رزمندگان دوران 8 سال دفاع مقدس شهرستان فارسان همراه با ضیافت افطار به میزبانی سپاه ناحیه فارسان برگزار گردید.

در این مراسم باشکوه حاج غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری، سردار اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با حضور در جمع رزمندگان و ایثارگران شهرستان فارسان با دوستان و همرزمان قدیمی خود دیدار و خاطرات آن دوران تجدید شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری که خود نیز از فرماندهان یادگاران دفاع مقدس است در این دیدار صمیمی در بین رزمندگان حاضر شده و به دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت.

استاندار چهارمحال و بختیاری درجمع رزمندگان اسلام شهرستان فارسان ضمن بیان خاطربه  ایراد سخن پرداخت و گفت: دشمنان در دوران دفاع مقدس با عملیات روانی دنبال تضعیف روحیه رزمندگان اسلام بودند، اما با بصیرت سربازان امام زمان ارواحنافداه،دشمنان شکست خوردند به هدف شوم خود نرسیدند و نتیجه غلبه معنویات برمادیات بود.

غلامعلی حیدری، با بیان اینکه دشمن امروز در نبرد رو به رو با ایران توان دفاع ندارد، ابراز داشت: دشمن با حربه های مختلف جنگ نرم را در دستور کار قرار داده وتلاش می کند تا نا امیدی را درکشور ترویج و مردم را از انقلاب و رهبرشان دلسرد کند.

به اقتدارایران اسلامی اشاره کردو بیان داشت: دانشمندان بسیجی ایران اسلامی به مرحله ای از تکنولوژی رسیده اند که قادر هستند دشمن را در هر نقطه ای زمین گیر کنند.

استاندارچهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه خدمت به مردم از وظایف اصلی مسئولان است، گفت: در این راستا اقدامات متعددی از جمله احصای پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام، جذب اعتبارات استانی، دیدار با مسئولان کلان، فعال‌سازی فرودگاه شهرکرد، فعال‌سازی پروژه‌های تأمین آب صورت گرفته است.

حیدری افزود: تلاش شده تا در چهار حوزه آبرسانی روستایی، آسفالت راه روستایی، مسکن وآبخیزداری درمناطق روستایی با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی علیه لسلام ورود پیدا کنیم، همچنین ایجاد اشتغال پایدار برای جلوگیری از مهاجرت در دستور کار قرار دارد.

سردار فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری نیز در جمع رزمندگان و ایثارگران عنوان کرد: خداوند بزرگ را شاکرم که این توفیق را نصیب من کرد تا در جمع دوستان قدیمی و همرزمان سابق خودم در شهرستان فارسان باشم.

سردار علی محمد اکبری ادامه داد: این خاطراتی که دوستان هم رزم من از دوران دفاع مقدس بیان کردند حقیقتا شبیه به این خاطرات پس از مرگ است آنقدر آن روزها سخت و جان فرسا بود.

یادگارسالهای دفاع مقدس، اظهار داشت: آن روزهای سخت گذشت و شما ایستادید و مقاومت کردید و به برکت مقاومت آن روزهای شما در جبهه ها امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به این اقتدار و عظمت و قدرت رسیده است، نهال نوپای انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و ایستادگی شما امروز به درخت تنومندی تبدیل شده است.

وی ادامه داد: آن روزها ما حتی به سیم خاردار هم محتاج بودیم  و با یک شرایط سختی مهمات تهیه می کردیم و می جنگیدیم برای دفاع از خودمان، اما به برکت مقاومت امروز دیگران برای دفاع از خودشان به ما محتاج شده اند، روزی ابرقدرت ها ما را تحریم می کردند و می گفتند هیچکس حق ندارد به ایران سلاح بفروشد، امروز التماس ملت های دیگر را می کنند که ما ایران را تحریم کرده ایم از ایران تجهیزات نخرید.

سردار علی محمد اکبری اظهار داشت: دشمنان بیش از چهل سال است که به خود وعده نابودی نظام مقدس ما را می دهند و هرسال با امید واری می گفتند که امسال کار رژیم ایران تمام است، اما ما هرسال قدرتمند تر شدیم و به برکت مجاهدت های شما رزمندگان اسلام و ایثارگران و خون شهدا ما به چنان اقتداری رسیده ایم که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با دستان پر و با نشاط به نیروهای مسلح ما می فرماید درست است ما قدرتمندیم و هیچکس جرات تعرض به ما را ندارد، اما شما همچنان مراقب تهدید های دشمن باشید.

وی در پایان عنوان کرد: امروز دشمن به جنگ ترکیبی روی آورده است و وظیفه ما در این جنگ جهاد تبیین است، نسل جوان ما تشنه خاطرات دوران دفاع مقدس است و این خاطرات باید به نسل جوان و نوجوان ما برسد اینها باید بدانند بر فرزندان روح الله چه گذشت ما در چه شرایطی بودیم و امروز به چه شرایطی رسیده ایم، باید بدانند این انقلاب به چه قیمتی به دست آمده و چه خونها و چه جان هایی به پای این انقلاب اسلامی ریخته و فدا شده اند، بیان خاطرات دوران دفاع مقدس مصداق بارز جهاد تبیین است.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: حمید سلیمانی

پایگاه اطلاع  رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *