گزارش تصویری نهمین نشست مشورتی مدیران هیات رزمندگان اسلام

خانه / اختصاصی هیأت / گزارش تصویری نهمین نشست مشورتی مدیران هیات رزمندگان اسلام

گزارش تصویری نهمین نشست مشورتی مدیران هیات رزمندگان اسلام

به گزارش روابط عمومی هیات رزمندگان اسلام، نهمین نشست مشورتی مدیران هیات رزمندگان اسلام با محوریت بررسی و رسیدگی به مسائل جوانان با حضور مدیر ، معاونین و مدیریت های ستاد مرکزی هیات رزمندگان اسلام، مدیران هیات رزمندگان اسلام مراکز استان ها، مدیران جوانان عاشورایی استان ها و مدیران پیروان عترت استان ها صبح پنجشنبه هفدهم بهمن‌ماه 98 برگزار شد.

پس از تلاوت آیاتی چند از آیات قرآن کریم، برادر حاج علی اکبر مداحی مدیر ستاد مرکزی هیات رزمندگان اسلام به ایراد سخن پرداخت و ضمن اشاره به فرارسیدن ایام الله دهه فجر، به اختصار مباحث این همایش را در چهار محور پیرامون جوانان و مشکلات جوانان در هیات‌ها، گروه‌ های جهادی، اربعین حسینی و موکب‌ها و‌ مباحث هیات‌های پیروان عترت مطرح کرد.

حجت الاسلام احمد پناهیان در مطلع این نشست با اشاره به آیات‌ نورانی سوره اسراء، بیان کرد: خدای متعال در این آیات بارها اشاره کردند که افرادی از سرزمین فارس بر نابودی بنی‌ اسرائیل قیام می‌کنند و امروزه شما شاهد آن هستید که به این وعده الهی بارها در بیانات مختلف اشاره شده است و این وعده نابودی به جوانان داده می‌شود.

گزارش تصویری نهمین نشست مشورتی مدیران هیات رزمندگان اسلام
گزارش تصویری نهمین نشست مشورتی مدیران هیات رزمندگان اسلام

سردار حسین نجات رئیس هیات امنا و ستاد مرکزی هیات رزمندگان اسلام در ادامه نهمین نشست مشورتی مدیران هیات رزمندگان اسلام خطاب به مدیران هیات پیروان عترت اظهار کرد: از آنجایی که جمعیت بیشتر کشور را خواهران تشکیل می‌دهند و مدیر خانه و خانواده هستند؛ می بایست با برنامه ریزی های دقیق و مناسب از این ظرفیت استفاده نمود.

سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان امیدآفرینی در جامعه گفت: بحث امیدآفرینی نقشی اساسی در بیانات رهبر معظم انقلاب دارد. دشمن با سرپوش گذاشتن بر مسیر انقلاب سعی دارد فعالیت‌های انقلاب را کتمان کند و ناامیدی در جامعه ترویج دهد.

در ادامه گزارش تصویری نهمین نشست مشورتی مدیران هیات رزمندگان اسلام را می توانید مشاهده و دریافت نمایید.

گزارش نهمین نشست مشورتی مدیران هیات رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *