سخنرانی حجت الاسلام حامد کاشانی - تراز دینداری - دهه اول محرم99

سخنرانی حجت الاسلام حامد کاشانی با موضوع تراز دینداری – دهه اول محرم99

خانه / پیشنهاد ویژه / سخنرانی حجت الاسلام حامد کاشانی با موضوع تراز دینداری – دهه اول محرم99

دانلود صوت سخنرانی حجت الاسلام حامد کاشانی با موضوع تراز دینداری، دهه اول محرم1399 از پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام.

تراز دینداری سخنرانی حجت الاسلام حامد کاشانی – دهه اول محرم99

دانلود صوت سخنرانی حجت الاسلام حامد کاشانی با موضوع تراز دینداری ، دهه اول محرم1399 از پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام؛ مجموعه صوت های سخنرانی حجت الاسلام حامد کاشانی در دهه اول محرم 1399/1442 با موضوع تراز دینداری در هیات بضعه الرسول سلام الله علیها که از روز جمعه مورخ ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۹، همزمان با روز اول ماه محرم ۱۴۴۲ هـ ق تا روز یکشنبه مورخ ۰۹ شهریور ماه ۱۳۹۹، همزمان با روز دهم ماه محرم ۱۴۴۲ هـ ق(روز عاشورای حسینی) برگزار گردید تقدیم حضورتان می گردد؛ و شما با مراجعه به ادامه ی این مطلب می توانید به این صوت ها گوش فرا دهید و آن ها را دریافت نمائید.

سخنرانی حجت الاسلام حامد کاشانی - تراز دینداری - دهه اول محرم99
سخنرانی حجت الاسلام حامد کاشانی – تراز دینداری – دهه اول محرم99

موضوع بحث ما در این دهه «تراز دینداری» است؛ یعنی دینداری مشکل ما را حل نمی‌کند چون ممکن است «دین» داشته باشیم لیکن آن دین، دینِ مَرضِی (مور رضایت) نباشد.

«دین» برای سعادت و تغییرِ سبک زندگی، رفتار و منشِ ما با پدر، مادر، همسر، فرزندان، همکار، همسایه و دنیا آمده است ولیکن این دین به جهت ارزشی که دارد، اگر مورد سوء استفاده قرار گیرد به خطرناک‌ترین وسیله برای ظلم به بشریت تبدیل می‌شود.

 

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام صوت های سخنرانی سخنرانان مطرح کشوری را برای شما همراهان در سایت هیات جمع آوری نموده است.

 

جهت دانلود، شنیدن صوت ها یا مشاهده 

سایر سخنرانی ها و کلیپ های اختصاصی هیات می توانید، 

به بخش صوت یا فیلم مراجعه نمایید

 

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *